RISC PARTENER – un nou serviciu pentru mediul de afaceri din Timiș!

28

Începând din acest an, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș oferă un serviciu nou, un instrument necesar la fundamentarea deciziilor cu privire la o nouă afacere sau un potențial partener: RISC PARTENER.

Risc Partener este un certificat de rating de tip „semafor”. Roșu semnifică risc foarte crescut, galben risc peste nivelul mediu, verde risc scăzut. Scara valorică de notare a companiilor este de la 1 la 10. Raportul este însoţit de o analiză extinsă a companiei pentru care se execută interogarea.
Certificatul Risc Partener furnizează informații juridice și financiare actualizate despre afacerile din România, inclusiv limita recomandată de credit marfă.
Certificatul Risc Partener asigură un set de informaţii complexe, bazate pe rezultatele financiare ale companiilor, sintetizate într-un mod foarte accesibil utilizatorului final, fiind un instrument esențial pentru creionarea deciziilor de afaceri.
De ce Risc Partener?
 Volatilitatea mediului economic îngreunează procesul de selecţie a potenţialilor parteneri de afaceri;
 Pentru eficientizarea procesului decizional, companiile au nevoie de informaţii cât mai clare și detaliate despre partenerii lor de afaceri existenţi şi potenţiali.
 Limitarea răspunderii: Raportul are un caracter pur informativ și nu constituie un sfat, o recomandare, o ofertă sau o invitație de a cumpăra sau a subscrie produse și/sau servicii. Raportul nu poate sta la baza încheierii sau încetării unui contract sau a unui angajament de orice natură și nici nu reprezintă o garanție privind minimizarea sau eliminarea anumitor riscuri asociate activității utilizatorului. Utilizarea informațiilor din acest raport se face exclusiv pe riscul utilizatorului. Informațiile au scop informativ pentru solicitanții lor și nu pot fi folosite ca documente oficiale. Camerele de comerț precum și oricare dintre angajații acestora nu își asumă nici o răspundere privind: a) pierderi de natură economică inclusiv dar nelimitativ, pierderea de venituri, de profituri, de contracte, de folosință, de oportunitate sau a unor economii anticipate; b) pierderea de fond de comerț, atingeri aduse dreptului la imagine sau la reputație; c) pierderi sau daune speciale sau incidentale, directe sau indirecte, suferite sau realizate în legătură cu utilizarea informațiilor din raport.
Avantajele utilizării raportului Risc Partener:
o Calcularea indicilor de lichiditate şi solvabilitate, conform standardelor general agreate;
o Prezentarea unei structuri eficiente şi concise;
o Generarea de explicaţii extinse, accesibile, inclusiv pentru utilizatori fără background financiar-economic aprofundat;
o Oferirea unei radiografii a evoluţiei companiilor;
o Prezentarea unei analize pragmatice cu privire la stabilitatea companiilor şi probabilitatea acestora de insolvenţă.
Începutul unei relaţii de afaceri trebuie să se bazeze pe informaţii verificate în timp real despre parteneri. De aceea, invităm firmele să solicite certificatul Risc Partener înainte de orice decizie importantă de afaceri.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ