O companie timișoreană investește 6 milioane de euro în supermarketuri cu produse pentru ferme şi pentru animale

212

Agroland, compania timișoreană dezvoltată de către antreprenorul Horia Cardoş, va investi aproximativ şase milioane de euro în dezvoltarea a 20 de supermarketuri cu produse agricole care vor avea o suprafaţă minimă de 500 mp. Planul de dezvoltare se întinde pe durata următorilor 4 ani, iar pentru 2020 sunt planificate deschiderile a 5 dintre cele 20 de supermarketuri.

„În vest sunt deja consacrate astfel de supermarketuri agricole, cu suprafeţe chiar mai mari, de până la 1.000 mp şi chiar peste. Programe de finanţare dedicate agriculturii precum tânăr fermier şi nu numai, au revitalizat zona agricolă în România. Observăm o creştere de la zona de agricultură de hobby, către diverse formule de antreprenoriat”, a spus Horia Cardoş, fondator Agroland, citat de zf.ro. Peste 50 % dintre aceste magazine vor fi construite din surse proprii şi vor fi proprietatea exclusivă Agroland, cu o investiţie de aproximativ 400.000 euro, 20 % vor reprezenta spaţii închiriate în centre comerciale tip strip-mall, iar restul de 30% vor reprezenta francize către partenerii deja existenţi în reţeaua Agroland.

Pentru anul viitor două locaţii sunt deja pregătite pentru demararea construcţiilor în regim propriu, o locaţie este închiriată şi trei locatii sunt francizate către parteneri în zonele Banat, Bucureşti şi Moldova. Conform aceleiași surse, supermarketurile vor comercializa produse pentru fermă, pentru grădină şi pentru animale de companie.

În prezent cele 250 de magazine tradiţionale Agroland cu suprafeţe cuprinse între 50-150 mp, întinse pe 28 de judeţe deservesc 400.000 de clienţi anual.

LĂSAȚI UN MESAJ