6.2 C
Timișoara
sâmbătă 27 aprilie 2024

În ce condiții se pot închiria containerele RETIM pentru deșeuri

Una din problemele cu care s-a confruntat populația orașul în anii trecuți a fost cea a curățeniei deficitare și din motivele lipsei unor containere de capacitate mai mare pentru stocarea și debarasarea de deșeuri. Sigur că problema între timp s-a rezolvat favorabil. Dar multă lume încă nu știe cum să procedeze atunci când au nevoie de un container mai mare. Acesta este pus la dispoziție de către operatorul RETIM, în anumite condiții.

1. Beneficiază persoanele fizice şi agenţii economici, inclusiv cei care nu dețin contract de salubrizare, dar achită în avans contravaloarea prestației;
2. Se verifică situaţia financiară/creanțe la Biroul Contractare – relații cu clienții;
3. Se completează un Contract / Formular de comandă care cuprinde datele personale (BI/CI, CNP, adresă, telefon, număr înregistrare ORC, Cod Fiscal, cont bancă, ștampilă), capacitatea containerului şi locaţia unde clientul doreşte amplasarea lui, precum şi perioada pentru care are nevoie de container.
4. După umplerea containerului clienţii (agenți economici) vor anunţa telefonic fie ridicarea definitivă, fie înlocuirea containerului, în cazul în care mai are nevoie de el.
5. Persoanele fizice / asociații de proprietari vor achita contravaloarea prestației în avans.
6. Persoanele juridice care au contract cu RETIM Ecologic Service SA, şi care nu au restanțe de plată, pot transmite comanda și prin e-mail la radu.ungur@retim.ro și gabriela.hanes@retim.ro
7. În cazul existenței unui contract de salubrizare valoarea prestației este facturată separat, după încheierea prestației.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Citește și :