2.1 C
Timișoara
vineri 26 aprilie 2024

Angajări la Primăria Timișoara

Primăria Municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 22 de funcții publice de execuție vacante, din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Timișoara. Dosarele pot fi depuse până în data de 21 decembrie.

Căutăm colegi profesioniști, pasionați și motivați să contribuie la dezvoltarea Timișoarei în următoarele domenii: urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic, informatică.

„Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate – se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture. Haideți alături de noi să schimbăm lucrurile în bine”, a spus primarul Dominic Fritz

Deoarece executarea organigramei votată de Consiliul Local în iunie 2021 este momentan suspendată, dar activitatea administrației publice locale trebuie să se exercite fără întreruperi, Primăria Municipiului Timișoara organizează concursul de recrutare pentru funcțiile publice care se regăsesc și în organigrama anterioară. Organizarea concursului s-a realizat cu notificarea prealabilă a Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu avizarea și cu publicarea anunțurilor de concurs pe site-ul propriu al acestei instituții.

Căutăm profesioniști cu studii superioare și diferite grade de vechime: 8 sunt de grad profesional superior (vechime: minim 7 ani), 6 sunt de grad profesional principal (vechime: minim 5 ani) și 8 sunt de grad profesional asistent (vechime: minim 1 an).

Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, au o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
1. 2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/ certificări și autorizări
2. consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări
3. consilier principal în domeniul educație
4. consilier principal în domeniul turism
5. 2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere
6. consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere
7. consilier superior în domeniul construcții civile
8. consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri
9. consilier asistent în domeniul spații verzi
10. consilier superior în domeniul protecția mediului
11. consilier principal în domeniul comunicare
12. consilier superior în domeniul control intern
13. consilier superior în domeniul resurselor umane
14. consilier superior în domeniul economic/contabilitate
15. consilier superior în domeniul economic/state de plată
16. consilier superior în domeniul informatică
17. consilier asistent în domeniul informatică
18. consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS
19. consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ
20. consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism

Perioada de depunere a dosarelor de concurs: 2 – 21 decembrie 2021
Condițiile de studii și de vechime în specialitate, precum și condițiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post în parte.

Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs de Primăria Municipiului Timișoara puteți găsi aici: https://www.primariatm.ro/2021/12/02/28421/

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Grădinița PP 19 are asigurat un spațiu adecvat pentru funcționare

Primăria Municipiului Timișoara și Arhiepiscopia Timișoarei vor semna, în perioada imediat următoare, un contract de închiriere a imobilului de pe bulevardul Loga nr. 3,...

RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 1 a județului Timiș

RETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 1 a...

Citește și :