La ce trebuie să fiţi atent când achitaţi rovinieta?

56

În momentul la care vă prezentaţi într-unul din punctele de lucru ale distribuitorilor autorizaţii de CNADNR să încaseze tariful de utilizare a reţelei de drumuri naţionale – rovinieta, trebuie să comunicaţi personalului distribuitorului:

– numărul de înmatriculare al vehiculului aşa cum este înscris în certificatul de înmatriculare;
– numărul de identificare al vehiculului (seria de şasiu), în cazul rovinietelor cu valabilitate de 90 zile şi 12 luni, atunci când se solicită acest lucru de către personalul distribuitorului;
– tipul vehiculului, conform clasificării prevăzute în anexa nr. 1 la Ordonanţa Guvernului nr. 15/2002, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 424/2002, cu modificările şi completările ulterioare, precizează Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale – CNADNR.

În urma furnizării datelor, personalul distribuitorului va elibera un document, denumit „copie partener”, document pe care vi-l va înmâna, în vederea verificării corectitudinii datelor înscrise şi certificării, prin semnătura, a corectitudinii acestora, adaugă CNADNR.

În cazul în care observaţi că datele înscrise nu sunt conforme cu cele solicitate, returnaţi personalului distribuitorului copia partner nesemnată şi solicitaţi eliberarea unui nou document, în conformitate cu cele solicitate. În acesta situaţie, personalul distribuitorului este obligat să emită un nou document „copie partener”.

CNADNR adăugă că, în situaţia în care datele înscrise în „copie partener” sunt conforme cu cele solicitate, trebuie să semnaţi acest document, personalul distribuitorului urmând a vă înmâna exemplarul „copie client” al rovinietei, document ce va fi ştampilat de distribuitor şi va rămâne în posesia dumneavoastră.

Doar emiterea de către personalul distribuitorului a documentului „copie client” atestă înregistrarea în baza de date a rovinietei. În cazul în care observaţi o eroare la înscrierea numărului de înmatriculare, după ce aţi semnat documentul „copie partener”, iar personalul distribuitorului a emis documentul „copie client”, puteţi solicita corectarea numărului de înmatriculare, în punctul de lucru al distribuitorului care a emis rovinieta, în decurs de 60 minute de la emiterea acesteia.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ