CFR a demarat campania „Trenuri curate – călătorii minunate”

153

CFR Călători informează că în luna aprilie 2016 – luna curățeniei – a fost demarată campania Trenuri curate – călătorii minunate, ce se desfășoară la nivel național, în trenuri și alte locații feroviare.

Campania constă în diferite acțiuni de curățenie și igienizare, se bazează pe eforturile comune ale feroviarilor, pasionaților de călătorii cu trenul și pasagerilor, și are scopul de a oferi publicului un climat plăcut de călătorie.

„Merităm cu toții trenuri curate și călătorii de calitate. Dorinţa de schimbare nu stă într-un salariat, se regăsește în fiecare dintre noi şi porneşte de la valori individuale şi mentalităţi. Sperăm că eforturile tuturor celor implicați vor fi apreciate şi respectate de către noi toți. Un tren curat înseamnă o călătorie civilizată. Numai împreună vom reuși!”, a declarat directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes.

În ceea ce privește activitatea CFR Călători, campania Trenuri curate – călătorii minunate înseamnă salubrizare/reparații la:

Vagoane (salubrizare radicală, curățare tapiţerie, cabine toalete, spălare-reparare perdele etc.);

Subansamble ale vagonului (demontarea şi vopsirea coşurilor de gunoi etc);

Zona salonului și a compartimentelor (repararea melaminei deteriorate, a mecanismelor de acţionare a ferestrelor, închizătorilor şi opritorilor, verificarea uşilor, a mecanismelor acestora, efectuarea reglajului necesar);

Peroane urcare şi culoar lateral (verificarea și repararea sistemelor de rulare a uşilor laterale şi frontale, a mecanismelor de închidere-deschidere a uşilor de acces în vagon și a uşilor frontale acționate prin panoul electric;

Exteriorul cutiei vagonului (spălarea tablelor de indicaţie şi, unde este cazul, revopsirea acestora şi refacerea inscripţiilor);

Instalaţii electrice (verificarea și repararea funcţionării instalaţiilor de climatizare și ventilaţie, a instalaţiilor de iluminat și a dispozitivelor de afișaj);

Subansamble cu implicare în siguranţa circulaţiei (verificarea subansamblelor boghiului, a timoneriei de frână, ungerea articulaţiilor, verificarea aparatelor de tracţiune şi legare, de ciocnire).

Pe toată durata campaniei, mesajele vor fi transmise în trenuri și gări. În plus, prin acțiuni de voluntariat, CFR încearcă să implice în mod direct cetățenii, din partea cărora așteaptă răspuns și propuneri concrete pentru îmbunătățirea condițiilor de călătorie la adresa de mail: comunicare.calatori@cfrcalatori.ro.

LĂSAȚI UN MESAJ