Procesul prin care angajații PMT cer suspendarea noii organigrame, termen în octombrie

62

Procesul prin care angajații și sindicatul din Primăria Timișoara cer suspendarea hotărârii de Consiliu Local care a aprobat noua organigramă a primit un prim termen procesual. Curtea de Apel Timisoara a fixat ședința pentru data de 13 octombrie.

Sindicatul a amânat declanașarea acțiunii în contencios, așteptând un răspuns al Consiliului Local Timișoara, după ce i-a cerut abrogarea deccizie. Acum a venit răspunsul.

„În ședința din data de 07.09.2021, Consiliul Local al Municipiului Timișoara a avut pe ordinea de zi (punctul 19) plângerea prealabilă și completarea la plângerea prealabilă, ambele formulate de sindicat, iar Consiliul Local Timișoara a decis menținerea HCL cu organigrama. Azi, 09.09.2021, am primit adresa prin care ni se comunica menținerea HCL de către Consiliul Local Timișoara. În perioada următoare vom întregistra în contencios administrativ acțiunea pentru anularea HCL cu organigrama precum și a tuturor actelor subsecvente”, au transmis reprezentanții sindicatului.

Pe larg, despre noua structură a primăriei și despre nemulțumirile angajaților puteți citi aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.