Prezență discretă la Adunarea Generală a membrilor Asociației Timișoara – Capitală Culturală Europeană. Schimbările adoptate

97

Consiliul Director al Asociației Timișoara – Capitală Culturală Europeană (ATCCE) a convocat, pentru data de 26 noiembrie 2018, Adunarea Generală a membrilor Asociației în vederea discutării și aprobării punctelor prevăzute în ordinea de zi, necesare pentru desfășurarea și dezvoltarea activității asociației.

Din 70 de membri care figurează înscriși în Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, au fost prezenți 27 de membri, ședința fiind declarată statutară în urma celei de-a doua convocări, conform statutului în vigoare.

În urma discuțiilor, au fost aprobate modificări în ceea ce privește componența Consiliului Director de la 11 membri, câți sunt în prezent, la 8 membri, și majorarea mandatului acestora de la 3 ani, cât este în prezent, la 5 ani, a sediului Asociației din Timișoara, str. C.D. Loga nr. 1 în Timișoara, str Alba Iulia nr.2 parter și a denumirii Asociației din ASOCIAȚIA TIMIȘOARA – CAPITALĂ CULTURALĂ EUROPEANĂ în ASOCIAȚIA TIMIȘOARA 2021 – CAPITALĂ EUROPEANĂ A CULTURII.

A fost aprobată noua componență a Consiliului Director al Asociației Timișoara – Capitală Culturală Europeană, în sensul că acesta va cuprinde următorii membri: Primăria Municipiului Timișoara; Consiliul Județean Timiș; Ministerul Culturii și Identității Naționale/Reprezentatul Ministerului Culturii și Identității Naționale (numit de Ministrul Culturii și Identității Naționale); un reprezentant al sectorului cultural instituțional (ales de Adunarea Generală a Asociației Timișoara-Capitală Culturală Europeană – Asociația); un reprezentant al scenei culturale independente și al sectorului Industriilor Culturale și Creative (ales de Adunarea Generală a Asociației ); o personalitate publică din domeniul culturii, cu profil internațional (desemnată de Președintele Consiliului Director); un expert international (desemnat prin concurs deschis de selecție); un reprezentant al mediului economic local, cu o bună reputație internațională și gândire vizionară (desemnat prin concurs deschis de selecție).

De asemenea, au fost validate rezultatele concursului deschis organizat de ATCCE și au fost desemnați pe o durată de 5 ani, în calitate de membri ai Consiliului Director, dl. Horațiu Rada – reprezentant al mediului economic local și dl Ulrich Fuchs – expert internațional. În cadrul ședinței, a fost numit în calitate de membru al Consiliului Director, pe o durată de cinci ani, Ministerul Culturii și Identității Naționale.

Au fost desemnați în calitate de membri ai Consiliului Director, cu titlu interimar, din cadrul membrilor existenți ai Asociației Timișoara-Capitală Culturală Europeană cu un mandat special de cel mult un an, dna Lia Lucia Epure, dl. Claudiu Ilaș și dl. Claudiu Țaga, iar pe locul vacant din Comisia de cenzori a fost numit dl. Bălin Daniel.

A fost adoptată modificarea cuantumului cotizațiilor anuale, acestea urmând să intre în vigoare de la data adoptării hotărârii, după cum urmează:

– Persoanele juridice și instituțiile publice, administrația publică și instituțiile culturale publice care au calitatea de membri fondatori și asociați vor achita o cotizație anuală în cuantum de 12.000 lei.
– Asociațiile și fundațiile care au calitatea de membri fondatori și membri ai Asociației vor achita o cotizație anuală în cuantum de 2.400 lei.
– Asociațiile și fundațiile de tineret vor achita o cotizație anuală în cuantum de 1.200 lei.
– Persoanele fizice care au calitatea de membri fondatori și membri vor achita cotizația anuală în cuantum de 360 lei.
– Cotizația anuală datorată de către Primăria Municipiului Timișoara este în cuantum de 1.000.000 lei, care va fi achitată în patru tranșe trimestriale.
– Cotizația anuală datorată de către Consiliul Județean Timiș este de 500.000 lei, care va fi achitată în patru tranșe trimestriale.

Au fost aprobate actele constitutive actualizate în urma modificărilor propuse și s-a aprobat înființarea de organisme noi:
– Forumul Reprezentanților Regionali;
– Forumul Consultativ;
– Consiliul de Audit, Guvernanță Culturală și Etică;
– Organismului Independent de Monitorizare și Evaluare.

Au fost discutate articolele noului Statut al Asociatiei și propuse modificări, după care Statutul a fost votat cu modificările propuse, iar actele rezultate în urma ședinței vor fi publicate pe site-ul Asociației după înregistrarea lor la Judecătoria Timișoara, conform procedurilor legale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.