Peste 16.000 de sesizări la Poliția Locală în 2021. Instituția se digitalizează

    73

    Peste 16.000 de timișoreni au făcut, anul trecut, sesizări la Poliția Locală. Aproape 500 au fost depuse on-line, pe site-ul instituției care a început un amplu proiect de digitalizare.

    „Au fost create două module de sesizări, dedicate exclusiv apropierii de cetățeni, prin digitalizare. De asemenea, a fost dezvoltat modulul existent deja, de înregistrare a documentelor în cadrul Direcției Poliția Locală Timișoara, fiind introduse noi secțiuni de documente primite de la cetățeni, elaborate intern și răspunsuri, secțiuni care ajută la vizualizarea acestora de către toți lucrătorii din instituție pentru realizarea unei mai bune colaborări între departamente, modulul fiind totodată interconectat cu Primăria Municipiului Timișoara”, transmite instituția.

    Cele două noi module dezvoltate de la începutul anului trecut sunt cel de Sesizări Telefonice, care a început să funcționeze din luna ianuarie 2021, și cel de Sesizări Web, care a început să funcționeze din luna februarie 2021, în tandem cu schimbarea site-ului Poliției Locale Timișoara www.polcomtim.ro, care a devenit mai prietenos cu cei care îl vizualizează.

    „Toate aceste activități au dus la eficientizarea activității prin eliminarea tipăririi pe hârtie a documentelor, gestionarea mai eficientă și vizualizarea acestora de cei cărora le sunt repartizate, eliminarea posibilității ca sesizările să nu fie gestionate corespunzător, observându-se astfel o creștere a numărului acestora prin mijloace digitale de 128% față de anul anterior. În anul 2021, Poliția Locală Timișoara a gestionat un număr de 16.506 sesizări de la cetățeni, din care 6282 telefonice, 5055 depuse în scris la Poliția Locală sau transmise prin email, 4695 transmise prin intermediul Primăriei și 474 prin intermediul formularului de contact de pe site-ul instituției. Față de anul anterior, numărul de sesizări a crescut cu 7188. În ceea ce privește reducerea chetuielilor, la principalele compartimente care gestionează documente, s-a redus consumul și, implicit cheltuielile, astfel că, față de anul anterior, la Biroul Comunicare, Registratură și Evidență Operativă a scăzut cu 50% consumul de tonere și cu 20% cel de hârtie, iar la Serviciul Dispecerat și Control Acces a scăzut cu 90% consumul de tonere și cu 50% cel de hârtie”, mai afăm de la reprezentanții Poliției Locale.

    Poliția Locală încurajează folosirea mijloacelor electronice de transmitere a solicitărilor, care scurtează și timpul de răspuns al agenților.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.