Nereguli grave la un hipermarket din țară! Decizie în premieră a Protecției Consumatorilor

388

Comisarii de la Protecția Consumatorilor, Constanța, au amendat cu 65.000 de lei un hipermarket din Eforie Nord, care aparține unui mare retailer, pentru abateri repetate ale practicilor comerciale, cerând Comisariatului Regional închiderea magazinului pe o perioadă de la 6 luni la 1 an.

Activitatea mai multor magazine din Eforie Nord, Eforie Sud și Techirghiol a fost oprită temporar de la prestarea de servicii în urma unor acțiuni de control, care au vizat magazinele de tip băcănie, atât micii comercianți cât și marii retaileri, potrivit șefului OPC Constanța, Horia Constantinescu. Comisarii au găsit o mulțime de deficiențe în urma cărora au luat măsuri.

Cele mai multe nereguli au vizat conditiile de depozitare si prezentare ale produselor din zona gastronomică. Pe lângă alimentele și produsele alimentare expirate sau găsite în frigidere ruginite, murdare, comisarii au dat peste două calupuri de margarină sau brânză, nefiind încă identificat produsul, care s-au spart când au fost trântite la podea.

“Cel mai important este că magazinul din Eforie Nord al unui mare retailer a fost sancționat cu 65.000 de lei pentru abateri repetate, atât la Ordonanța 21, cât și la legea practicilor comerciale incorecte și s-a dispus oprirea temporară a liniei Gastro. Iar la Comisariatul Regional s-a propus închiderea de la șase luni la un an. Este o premieră când se solicită închiderea unui hipermarket pentru abateri repetate”, a declarat Horia Constantinescu.

sursa text si foto: evz.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.