14 C
Timișoara
miercuri 24 aprilie 2024

Brandurile BUZZ și SPORT VISION, din toamnă, în ansamblul mixt Openville Timișoara

Dezvoltarea ansamblului Openville, proiectul mixt care integrează Iulius Mall, aduce noi branduri în Timişoara. Unul dintre acestea este BUZZ, brand adresat iubitorilor şi împătimiţilor culturii sneakers-ilor. BUZZ va deschide în toamnă, la Iulius Mall Timişoara, primul magazin din vestul ţării, concomitent cu inaugurarea Sport Vision, brandul sub egida căruia activează. Cele două magazine vor avea o suprafaţă totală de 300 mp şi vor completa mixul de branduri din zona sport a mall-ului.

BUZZ Sneaker Station promovează cultura urbană şi este destinaţia principală pentru iubitorii de sneakers, care vor găsi o gamă extinsă de modele de încălţăminte, unele în ediţii limitate, de la cele mai populare branduri, precum: Nike, Jordan, Adidas, New Balance, Puma, Converse, New Era. Aflat în pas cu trendurile internaţionale, BUZZ a devenit locul preferat al celor care urmează evoluţiile comunităţii iubitorilor de sneakers, al celor cărora le place să fie diferiţi, originali şi care îşi exprimă atitudinea şi individualitatea prin stilul propriu.

BUZZ este prezent în România cu şapte magazine, în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Galaţi, la care se adaugă şi un magazin de tip Outlet în Capitală.

La Sport Vision, sportivii de performanţă, împătimiţii expediţiilor sau cei care doresc să facă mişcare vor găsi o gamă variată de îmbrăcăminte, încălţăminte, echipamente şi accesorii, pentru bărbaţi, femei şi copii. Sport Vision are la bază conceptul de magazin multi-brand, deținând licenţă pentru peste 40 de brand-uri din domeniu, precum: Champion, Lonsdale, Ellesse, Umbro, Slazenger. Totodată, este partener internațional cu brand-uri de top din lume, ca: Nike, Adidas, Reebok, Converse, Puma, Jordan, Asics, New Balance, Timberland și altele.

La capitolul încălţăminte, Sport Vision oferă opţiuni diverse de pantofi sport, ghete şi încălţări speciale pentru fotbal, fitness sau jogging. Secţiunea de îmbrăcăminte este la fel de generoasă: jachete, hanorace, treninguri, pantaloni, tricouri şi bluze. Persoanele care doresc să aibă parte de cel mai bun echipament pe munte pot opta pentru o varietate de accesorii utile în expediţiile outdoor. Accesorii fitness, mănuşi de box, gantere, articole pentru sporturi precum alergat, antrenament, fotbal, baschet și înot, genţi speciale pentru echipamente și accesorii lifestyle sunt o parte dintre produsele care se vor regăsi, din această toamnă, în magazinul din Iulius Mall, parte a ansamblului Openville.

Sport Vision are 10 magazine în România, deschise în oraşe precum Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Galaţi.

Despre Openville Timişoara

Odată cu finalizarea primei etape a ansamblului mixt Openville, timișorenii vor beneficia de noi concepte de shopping şi entertaiment, în premieră pentru regiune. Dezvoltat în proximitatea Iulius Mall Timișoara, Openville va oferi, pe lângă peste 100 de noi magazine, un nou concept de cinema şi o varietate de destinații pentru petrecerea timpului liber, săli pentru evenimente private şi corporate, precum şi numeroase restaurante şi cafenele tematice, cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din țară.

Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun crearea unei suprafaţe adiţionale de 47.000 mp, reprezentând extensia Iulius Mall Timișoara şi amenajarea unor spații de retail suplimentare la parterul clădirilor de birouri şi în zona parcului din ansamblu. În total, suprafața de retail va ajunge la 118.000 mp închiriabili.

Prima etapă de dezvoltare a celui mai mare proiect mixt din vestul ţării va include şi 50.000 mp de birouri în operare (trei clădiri) şi 52.000 mp în construcţie (o clădire), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi 4.068 de locuri de parcare.

Proiectul mixt Openville este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă...

Un nou pod peste Bega și o pasarelă pentru pietoni în zona centrală a Timișoarei

Timişoara va avea un nou pod peste Bega, dar şi o inedită pasarelă pietonală. Lucrările vor putea demara în 2025, iar termenul de realizare...

Citește și :