Autostradă din vestul ţării, fără contract de deszăpezire. Vezi situaţia drumurilor naţionale

94

Autorităţile din vestul ţării sunt pregătite de iarnă. Cel puţin pe hârtie, situaţia arată binișor. Aproape toate sectoarele de drum naţional sau autostradă din Timiş, Arad, Caraş-Severin şi Hunedoara sunt incluse în contracte de deszăpezire.

În cadrul DRDP Timişoara mai sunt de semnat trei contracte subsecvente. Acestea vizează întreţinerea pe timp de iarnă a tronsoanelor de autostradă Remetea Mare – Nădlac, Remetea mare – Ilia şi Ilia – Cunţa.

La nivel naţional, situaţia nu arată la fel de bine. Potrivit CNAIR, din 57 de contracte sunt semnate doar 55. Celelalte două vizează drumuri de pe raza DRDP Bucureşti. Şi mai sunt probeme şi cu contractele subsecvente.

“Contractele subsecvente în baza cărora se va desfăşura activitatea pe timp de iarnă la nivel naţional sunt în număr de 57, până la această dată s-au finalizat şi semnat un număr de 39, restul vor fi semnate până la 25 octombrie”, transmite CNAIR.

Începând cu data de 20 octombrie 2017, bazele companiei de drumuri din zonele de munte trebuie să fie asigurate cu utilajele necesare activităţii de deszăpezire, urmând ca până la 1 noiembrie să fie asigurate utilajele necesare şi în restul bazelor, în funcţie de evoluţia vremii. Până în acest moment, stocul de sare este de 77.000 tone. Conform normativului, până la data de 1 noiembrie 2017 trebuie asigurate 121.000 de tone, reprezentând 35% din necesarul total de sare (347.000 tone).

Update: Cele trei contracte subsecvente pentru deszapezirea celor 3 loturi de autostradă (Remetea Mare – Nădlac, Remetea mare – Ilia şi Ilia – Cunţa) au fost semnate astăzi de reprezentanții DRDP Timișoara.

LĂSAȚI UN MESAJ