Un celebru supermarket oferă un pachet atractiv de buy-back, la achiziționarea de electrocasnice

206

Până pe 15 mai, Auchan organizează un program propriu de buy-back pentru produse electrocasnice, în 27 dintre cele 33 de magazine ale sale. Clienții pot obține o reducere de 120 de lei la achiziția unui produs electrocasnic nou, dacă dau în schimb unul vechi.

Retailerul francez Auchan a demarat înaintea programului guvernamental “Rabla pentru electrocasnice” un program similar tip buy-back prin care clienții beneficiază de o reducere de 120 de lei la achiziția unui produs electrocasnic nou, dacă dau la scimb unul vechi, cu circuitul electric complet.

Potrivit companiei, produsele electrocasnice vechi care pot fi colectate în hipermarketurile Auchan sunt: lăzi frigorifice, congelatoare, mașini de spălat, mașini de spălat vase, combine frigorifice, frigidere cu două uși și side-by-side, precum și aparate de aer condiționat (unitatea interioară și cea exterioară, alături de motor). Pentru a fi eligibile pentru colectare și reciclare, este necesar ca produsele să conțină motorul și carcasa, iar în cazul mașinilor de spălat inclusiv cuva și tamburul.

În schimbul produselor vechi aduse, clienții își vor putea achiziționa un articol nou din raionul de electrocasnice, beneficiind de o reducere de 120 lei la următoarele produse:

  • Ladă frigorifică
  • Congelator
  • Mașină de spălat
  • Mașină de spălat vase
  • Mașină de spălat rufe cu uscător
  • Combină frigorifică
  • Frigider cu două uși și side-by-side
  • Aparate de aer condiționat

Campania reprezintă o inițiativă demarată de Auchan împreună cu reciclatori din domeniu și se derulează în toate hipermarketurile retailerului cu excepția magazinelor Auchan Iași, Crângași, Galați, Ploiești, Cotroceni, Brașov Vest care nu dispun de electrocasnice mari, în limita stocurilor disponibile.

“Prin acest program, Auchan își propune să crească nivelul de conștientizare în rândul clienților săi cu privire la reciclarea deșeurilor provenite de la echipamentele electrice și electrocasnice. În același timp, Auchan își dorește mobilizarea clienților în mișcarea de înlocuire a vechilor aparate electrocasnice, adesea mari consumatoare de energie și mai puțin performante, cu cele moderne, confortabile în utilizare și eficiente din punct de vedere energetic, oferindu-le totodată soluții practice pentru degajarea aparatelor vechi din gospodărie”, anunță compania.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Retailerul dispune de peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare și a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro.

Sursa: www.economica.net

LĂSAȚI UN MESAJ