Timișoara reprezentată la Târgul de Turism de la Milano

90

Standul României de la Târgul de Turism de la Milano, un amestec de experienţe unice.

Ministerul Turismului continuă tradiţia evenimentelor de mare succes de la Târgul de Turism de la Milano – BIT, deschis de pe 11 până pe 13 februarie. Şi în 2018, standul României îi impresionează chiar şi pe cei mai exigenţi vizitatori. Întins pe 100 de metri pătraţi, spaţiul destinat ţării noastre iese în evidenţă prin tehnologii de ultimă oră, imagini vii şi cu mici mostre de istorie.

O poartă a cetăţii din Alba Iulia, reprodusă în miniatură, încadrează standul Ministerului de Turism. Este anul Centenarului Marii Uniri, un motiv în plus pentru ţara noastră de a pune în evidenţă destinaţiile care o recomandă în rândul amatorilor de turism cultural.

Un meşter popular încondeiază ouă spre încântarea italienilor care sunt astfel invitaţi să se bucure de un Paste altfel în România.

În cele două zile destinate specialiştilor, savorile tradiţionale româneşti sunt aduse în ţara pastelor, a parmezanului şi a celebrei pizza. Italienii sunt invitaţi să guste sarmale cu mămăligă, cozonac din Bucovina, dar şi băuturi tradiţionale.
Şi cum românii ştiu să se distreze, peninsularii iau notiţe despre cum să ajungă la cel mai mare festival de muzică din Europa de Sud-Est, organizat în fiecare vară, în inima Clujului.

Alături de ministerul Turismului sunt şi reprezentanţi ai Consiliilor Judeţene Bihor şi Suceava, precum şi două primării, Oradea şi Timişoara. Oferta României este completată cu şase operatori de turism, două companii aeriene şi un lanţ hotelier. Împreună vor oferi vizitatorilor, fie ei turişti sau operatori de turism, toate informaţiile actualizate despre ţara noastră. Eforturile sunt concentrate nu doar în a-i face pe oameni să îşi dorească să ajungă în România, ci şi în a le oferi calea de a o face.

Ministerul Turismului a participat la toate ediţiile Bursei de Turism de la Milano, încă din 1980. Sute de oameni au trecut, în prima zi destinată publicului din acest an, pe la standul României. Următoarele două zile sunt destinate specialiştilor din turism.
Bursa de Turism din Milano este unul dintre cele mai importante evenimente din industria turismului. Anual, peste 2000 de participanţi sunt reuniţi în cadrul unui pavilion expoziţional în care 79 de ţări se întrec în a atrage turişti. Organizatorii îşi propun ca ediţia de anul acesta să o depăşească pe cea din 2017, când au fost peste 46 de mii de vizitatori, în cele toate cele 3 zile.

LĂSAȚI UN MESAJ