Studiu privind rata abandonului școlar în rândul grupurilor vulnerabile din România, prezentat la Bruxelles de cadre universitare din Reșița

44

Două cadre didactice ale Universității Eftimie Murgu din Reșița au fost la Bruxelles în calitate de experţi educaţionali în cadrul unui proiect ERASMUS+ în care instituția reprezentată este parteneră.

Proiectul „Learned inactivity-Decreasing the number of ESL students in disadvantaged communities with the power of non-formal learning”, Inactivitatea învățată – scăderea numărului de elevi cu cerințe educative speciale (CES) prin intermediul educației non-formale este implementat de Asociaţia CoEfficient (Ungaria) şi Asociaţia Nevo Parudimos (România).

Bruxelles(2)

Astfel, la sediul celui de-al treilea partener, Phiren Amenca (Belgia), s-a desfășurat o nouă acțiune de diseminare a rezultatelor proiectului: prezentarea cercetării pe un număr de 300 subiecţi din rândul grupurilor vulnerabile cu rată mare a abandonului şcolar din Ungaria şi România, ghidul metodologic, concluziile workshop-ului şi a conferinţelor derulate.

În cadrul Parlamentului European, membrii echipei de proiect, printre care s-au aflat și cadrele universitare reșițene, conf. univ. dr. Mirela Minică şi lect. univ. dr. Alina Constantin, au participat la o dezbatere susţinută pe problema prevenirii discriminării „State responsibility: delivering human rights for the sake of social and economic integration” – Responsabilitatea statului: asigurarea drepturilor omului cu scopul integrării sociale și economice.

 

LĂSAȚI UN MESAJ