Scandal într-un hotel de trei stele din vestul țării, devenit centru de carantină

    782

    Un hotel de trei stele din Herculane, recent renovat, a devenit loc de carantină pentru mai multe persoane din Caraş-Severin, revenite în ţară în această perioadă, dar şi scena unui scandal între personalul hotelului şi carantinaţi.

    Totul a pornit de la live-ul şi mesajele transmise de un tânăr din Reşiţa aflat în carantină. Acesta susţinea că în cameră e frig şi mâncarea nu e bună, spunând chiar că şunca probabil e „de la conservă”. Unul din mesajele tânărului a fost preluat şi de presa locală.

    Laura Pătru, managerul de marketing al hotelului a izbucnit, după postările tânărului, şi a publicat un mesaj în care contestă toate cele spuse de acesta. Mai mult, aceasta a publicat şi fotografii cu mâncarea servită, care arată foarte bine. Pătru susţine şi că o parte din cei care se află în carantină se cred în sejur şi spune că au produs distrugeri hotelului.

    „Mi-am petrecut ziua plină de nervi şi revoltă pentru bătaia de joc la adresa colegilor mei şi a altora ca ei, care încearcă să facă tot posibilul într-o situaţie îngrozitoare pentru noi toţi. Mi se rupe sufletul pentru acei colegi care trebuie să îndure injurii, gunoaie aruncate de la balcon, urlete, obiecte smulse din pereţi, să te uiţi fără putere cum se năruieşte munca ta de ani de zile, de parcă nu era de ajuns că suntem unul dintre cele mai afectate segmente ale industriei. Mai nou ne luptăm şi cu live-uri care acuză mâncarea? Că nu e ok să se dea brânză topită sau că şunca este de la conservă? Vă bateţi joc de noi? Confundaţi carantina cu sejurul? Oamenii aceia fac tot posibilul, se expun, într-un context de muncă dificil, aprovizionare dificilă. Vă plângeţi că nu se dă destulă căldură? În mastodonţi industriali funcţionali pentru o mână de oameni, neîncălziţi de trei săptămâni, când afară au fost constant între 16 şi 20 de grade? Vă bateţi joc de noi? Vă bateţi joc de eforturile noastre şi ale tuturor celor implicaţi! Să vă fie ruşine! Pentru toate colegele mele care au plâns din cauza umilinţelor voastre! Şi pentru alţii ca ei!”, arată Laura Pătru.

    Managerul hotelului susţine că oferă aceleaşi condiţii şi pentru carantinaţi ca şi pentru oaspeţii hotelului şi că oricine poate verifica acest lucru, la faţa locului.

    sursa – adevarul.ro

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.