Rezilierea contractului de pe autostrada Lugoj – Deva, lot 2, în proces

411

În data de 21.11.2018, Asociația Pro Infrastructură a câștigat primul proces intentat CNAIR prin decizia definitivă a Curții de Apel București (CAB) care a dat dreptate asociației și a menținut hotărârea instanței de fond (Tribunalul București) din 04.05.2018. Totul într-un proces legat de contractele pentru autostrăzi.

„Am fost nevoiți să dăm în judecată Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ca urmare a refuzului de a ne pune la dispoziție actul prin care s-a reziliat/”a încetat parțial” contractul semnat cu asocierea Salini-Impregilo pentru lotul 2 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva. Am explicat de nenumărate ori de ce este important felul în care s-a scos din contract Secțiunea E (Margina-Holdea), cea care conține vestitele tuneluri „pentru urși”.

Deși legislația este clară și fermă, conducerea CNAIR, în frunte cu fostul Director General Ștefan Ioniță urmat de actualul șef Narcis Neaga, abuzează și încalcă legea cu bună știință, arătând respect zero față de cetățeni, dând dovadă de incompetență crasă, dispreț, nepăsare și rea-voință prin invocarea de argumente stupide, ilogice și fără suport legal care, desigur, nu stau în picioare în fața instanțelor de judecată.

Solicităm responsabililor CNAIR să pună în aplicare decizia definitivă a CAB și să ne trimită imediat documentul cerut pe 20 ianuarie 2018″, transmite Pro Infrastructură .

Secțiunea cu pricina, care a fost scoasă din contract, este cea mai problematica de pe toate șantierele rămase deschise în vest. Tunelurile nu sunt nici licitate, iar scenariul optimist arată că vor fi gata abia în 2023.

LĂSAȚI UN MESAJ