Primarul Robu promite că apa de ploaie nu va mai inunda Pasajul Jiul. Circulaţia mai poate fi blocată

220

În plin şantier, şi după mai multe inundaţii, primarul Timişoarei, Nicolae Robu, promite că Pasajul Jiul va rămâne mereu uscat, indiferent ce cantitate de precipitaţii cade. Asta, bineînţeles, la finalul şantierului, de anul viitor

„Soluţia pe care o vom adopta acolo va fi una excelentă. Apa nu va mai fi preluată din subpasaj de sistemul de canalizare, fiind mai sus ca nivel decât fundul pasajului, şi prin urmare apa va fi evacuată direct în Bega”, a declarat Robu.

Atenţie! Edilul anunţă că pasajul va mai fi închis, pe perioade cât mai scurte, pe parcursul lucrărilor.

„Pe parcursul şantierului vor mai fi momente când trebuie închis pasajul. Şi acum, noaptea se mai închide pasajul pentru unele lucrări care se efectuează noaptea”, a mai spus Robu.

Lucrările sunt totuşi în grafic, spune primarul, deşi vremea a cam pus probleme constructorului.

„Cu o săptămână în urmă s-a turnat fundaţia pe două din cele 5 benzi. În subteran sunt realizate deja şi reţelele de utilităţi noi, în forma lor finală. Nu se mai sapă sub cele două benzi pe care le-am dat acum în folosinţă. Nivelul este mai jos decât era până acum. Au fost mereu probleme din cauza înălţimii neadecvate de acolo. Pe părţile laterale se lucrează la extensia acestui subpasaj care va avea 5 benzi, trotuare şi piste de biciclete pe ambele părţi”, a declarat primarul Timişoarei.

La Pasajul Popa Şapcă lucrurile nu înaintează aşa cum şi-ar dori conducerea oraşului. Deşi constructorul a început să muncească la lărgirea şi modernizarea bulevardului Antenei şi a străzii Popa Şapcă, la pasaj nu se poate interveni deocamdată. Lipsesc în continuare avizele de la Autoritatea Feroviară Română.

„Se lucrează în partea dinspre Galeria 1 şi se pregăteşte lărgirea la 4 benzi a blulevardulu Antenei. Se va lucra cât de curând pe strada Popa Şapcă şi la un moment dat se va începe lucrul şi la pasajul propriu zis, sub liniile ferate. Nu există încă avizul pentru aceste lucrări de la CFR şi MT”, spune Robu.

Lucrările la Pasajul Popa Şapcă costă 24 de milioane de lei, iar cele de la Jiul 17,9 milioane de lei. Ambele şantiere au termen de execuţie de un an şi jumptate, putând fi gata la finalul anului viitor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.