Peste 4.000 de kilometri, pedalați la Timișoara în cadrul campaniei Social Biking Challenge

50

Dacă Aquatim a susținut campania SOCIAL BIKING CHALLENGE, care e o inițiativă a Comisiei Europene, a fost şi gazdă a acordării premiilor câștigătorilor primei etape, ETAPA GRUP, ce s-a desfăşurat în perioada (16 sept – 22 sept).

Unul dintre premianţii ediţiei este şi o salariată Aquatim, de la Serviciul calitate-mediu, CARMEN BOTA!

Premiile primei etape, au fost acordate prin tragere la sorți, constând în: 4 seturi tricou și umbrelă, 3 kit-uri de întreținere bicicletă și 3 căști pentru bicicliști, fiecare dintre premianţii prezenţi trăgându-şi singur premiul.

Concursul a fost organizat pentru a încuraja folosirea bicicletelor pentru deplasările în oraș, şi s-a derulat în Timișoara pe parcursul a 3 săptămâni, din 16 septembrie până în 6 octombrie. Trei săptămâni de pedalat, „contorizate” în aplicația pentru mobil Bike Prints, trei etape diferite cu trei clasamente și seturi de câștigători – iată pe scurt ce înseamnă concret, Social Biking Challenge.

“Este prima ediţie ce se desfăşoară în 24 oraşe din întreaga Europă (În România au fost înscrise opt oraşe ), după prima săptămână de concurs, s-au pedalat 4349 km, numai în Timişoara, cu mult mai mult decât distanţa Timişoara-Lisabona. Timişoara are potenţial , şi arată acest lucru. Anul acesta s-au înscris 200 de timişoreni, dar sperăm ca de la anul să se înscrie cât mai mulţi timişoreni la această campanile. Cei interesaţi se mai pot înscrie, campania se desfăşoară până în 6 octombrie, în continuare, pentru a acumula puncte, a câştiga premii şi a face mişcare.După prima săptămână de pedalat au fost traşi la sorţi zece câştigători”, a spus Violeta Mihalache, organizatorul ediţiei

Coordonatorul local al campaniei: Direcția Edilitară din Primăria Municipiului Timișoara
Parteneri: City of Mara, Decathlon Timișoara, Aquatim, Urban Survey Timișoara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.