Încă un hârb a fost modernizat și a devenit Armonia. Mijlocul de transport în comun a fost fotografii de forumiști în depoul RATT. Nu a fost, însă, o modernizare ca la carte deoarece în fotografii se pot sesiza câteva defecte.
Nu pot să cred că semnalizarea este lipită cu silicon, ci nu cu şuruburi. Tramvaiele astea cât vor rezista? 6-8 ani?, sau deja exagerez… cele ce-au venit anul trecut deja îşi petrec timpul mai mult în depou, a fost de părere un timișorean.
Până la urmă e tăiat tramvaiul ăsta în faţă? M-am tot uitat la poze, ar părea că ar fi capac acolo, dar îmbinarea e prea… bună, adică parcă e o singură piesă, şi nu văd cum s-ar prinde, decât dacă nu pe dedesubt cumva pentru că semne de la şuruburi nu văd deloc. După dungă aceea albă de pe muchie pare a fi tăiat materialul, ăla fiind un semn de „bruscare” a plasticului din care e făcută masca din faţă, a scris un membru al formului RATT.
Sursa foto: Forum RATT
Da,aveţi perfectă dreptate,nu pretinde nimeni că e o lucrare de nota 10,dar pentru cei care obişnuiesc să stea pe din afară şi să facă mereu comentarii acide(doar la asta ne pricepem cel mai bine,noi, românii)vă spun eu că nici nu aveţi habar ce volum de muncă presupune modificarea unui astfel de tramvai.Ştiţi ,cumva,cum apărea un tramvai când a ajuns la reparaţie? Căutaţi pe net,mai sunt nişte filmuleţe,ori,mai bine,că toţi ştiţi unde sunt depozitate în Timişoara,sigur o să mai găsiţi câteva exemplare acolo ,aşa ,pentru o comparaţie..!Şi-apoi la banii pe care îi daţi pe bucată,pupaţi-le,fraţilor,şi nu mai visaţi la altele noi,că n-o să vă apropiaţi de ele în veci.
La banii pe care i-aţi dat ce aţi vrea ,tramvaie noi de la Alstom?Încercaţi,poate vă iese…!Dacă tot nu sunteţi mulţumiţi de aceste reconstruiri ,despre care sigur nu aveţi habar de volumul de muncă înglobat,nu aveţi decât să folosiţi hârburile pe care le aveţi în curte şi nu aţi apucat să le trimiteţi la reconstruit şi după aceea nu aveţi decât să căutaţi hibe şi să comentaţi până stă vântul.