După zile de chin pentru consumatorii din Banat, ENEL anunță că situaţia a revenit la normal!

112

După ce săptămâna trecută zeci de mii de locuitori din judeţul Banat au rămas fără energie electrică,astăzi, situaţia a revenit la normal şi toţi clienţii au fost realimentaţi. Mai jos se află comunicatul ENEL: 

În urma intervențiilor echipelor E-Distribuție și ale contractorilor societății, toți clienții au fost realimentați din rețeaua de medie tensiune în județul Timiș. Urmează ca eforturile echipelor de intervenție să se concentreze pe revenirea la situația normală în rețeaua de medie și înaltă tensiune.

 Astăzi, la ora 14.30 se aflau pe teren peste 100 de echipe. Acestea continuă să intervină inclusiv în rețelele de joasă tensiune până la remedierea tuturor deranjamentelor individuale sau colective.

 Reamintim clienților numerele de telefon pentru semnalarea de deranjamente: 0800070444 (număr tip TelVerde, apelabil gratuit din rețelele de telefonie din România) sau prefixul județului+929 (număr cu tarif normal).

 E-Distribuție Banat dorește să mulțumească IGSU și celorlalte autorități care au sprijinit în aceste zile echipele de intervenție și eforturile pentru reluarea alimentării cu electricitate a clienților din zonele afectate de condițiile meteo aferente codului portocaliu de vreme rea.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.