Contractul pentru conexiunea strada Gării cu bulevardul Dâmbovița, printr-un pod, a fost semnat

102

Autoritățile locale au semnat contractul de proiectare pentru construirea unui pod peste canalul Bega care va realiza conexiunea dintre strada Gării și bulevardul Dâmbovița, care va fi lărgit până la intersecția cu strad Ion Barac.

Potrivit unei informări a Primăriei Timișoara, se va construi și un nou drum, cu două benzi pe sens și linie de tramvai în zona mediană, în prelungirea Căii Bogdăneștilor, prin pasajul inferior Solventul, până în bd. Dâmbovița (aproximativ 700 m). Pistele pentru biciclete nu vor presupune o infrastructură separată, ci vor fi prevăzute în infrastructura drumului și a podului.

„Proiectul este unul strategic, având în vedere conexiunile cu celelalte proiecte majore și prezintă un caracter integrat al ideii de proiect cu: ‘Reabilitarea liniilor de tramvai şi modernizarea tramelor stradale în Municipiul Timişoara, Traseul 5, Calea Bogdăneștilor’ – proiect prioritar, finanțat din POR 2014 – 2020 și aflat deja în execuție, ‘Linie nouă de tramvai Solventul-Gara de Nord’ – la care se lucrează la elaborarea Proiectului Tehnic și ‘Pasaj Inferior Solventul’ – aflat în proiectare, proiecte care demarează cu bani de la bugetul local. Aceste proiecte sunt interdependente, din punctul de vedere al fluidizării traficului, fiind bine conectate între ele.

Valoarea totală estimată a investiției Inelul IV Vest ar fi de 78.763.125 lei, cu TVA, respectiv 16.300.990 euro. Valoarea serviciilor de proiectare este de 1.000.000 lei, fără TVA, achitată din bugetul local, dar recuperată ulterior din fonduri europene (POAT-Programul Operațional Asistență Tehnică 2014-2020). Executant: asocierea formată din FIPConsulting SRL-lider ;I Urban Proiect Grfup-asociat”, a transmis Primăria Timișoara.

Termenul de prestare este de 210 zile eşalonate în trei etape:

– Etapa 1 presupune întocmirea studiului de fezabilitate, obținerea studiilor, avizelor şi acordurilor de principiu necesare, elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrărilor și predarea acestora în maxim 90 de zile de la ordinul de începere pentru Studiul de Fezabilitate.

– Etapa 2 presupune obținerea Autorizației de construire în maxim 60 zile de la finalizarea etapei 1.

– Etapa 3 presupune întocmirea Proiectului Tehnic de Execuție și a unor documentaţii: Proiectul tehnic, detalii de execuţie, documentaţia necesară aplicării procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică pentru execuţia de lucrări (caiet de sarcini pe specialităţi, liste de cantităţi, etc) și predarea acestora beneficiarului în maxim 60 de zile de la ordinul de începere pentru Proiectul Tehnic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.