Asigurații pot trimite de acasă documentele la CJAS TIMIȘ.

131

Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș ia măsuri speciale în următoarea perioadă pentru limitarea răspândirii virusului ucigaș.

”Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID-19, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Timiș vine în întâmpinarea asiguraților cu rugămintea de a limita , pe cât posibil, deplasarea la sediul instituției.

În acest sens, CJAS Timiș pune la dispoziția tuturor persoanelor asigurate sau neasigurate, adrese de e-mail , telefon si fax, inclusiv serviciul de corespondență prin poștă”, a declarat Victor Dumitrașcu, președintele CJAS Timiș.

Prin urmare, pentru dobândirea calității de asigurat, documentele necesare pot fi transmise astfel:

 prin poștă la adresa: CJAS Timiș, str. Corbului Nr. 4, Loc. Timișoara, jud. Timiș, cod poștal 300239

 prin e-mail: sef.asigurati@cjastm.ro

 Fax:0256/492115

Documentele necesare pentru dobăndirea calității de asigurat sunt:

TINERI : cu vărsta cuprinsă între 18-26 de ani: copie act de identitate și un document valabil din care să rezulte că au calitatea de elev sau student;

COASIGUARȚI: copie act de identitate, documente care să ateste relația de rudenie sau căsătoria cu persoana asigurată, declarație pe propria răspundere că nu ralizează venituri proprii, precum și o declarație pe propria răspundere a persoanei asigurate prin care aceasta declară că are în întreținere persoana respectivă;

HANDICAP : copie act de identitateși certificatul care atestă încadrarea într-un grad de handicap;

Pentru bolnavii cu afecțiuni incluse într-un program național de sănătate: copie act de identitate și adeverință medical eluberată de medical curant sau medical coordinator al programului de sănătate;

Pentru femeile însărcinate: copie act de identitate și adeverină medical;

Pentru șomeri: copie act de identitate, decizia sau adeverința de șomaj;

Pentru alte informații legate de calitatea de asigurat puteți apela numărul de telefon 0736203656.

Pentru eliberarea cardului European de sănătate , documetele pot fi trimise prin poștă, la adresa menționată, prin fax la nr specificat mai sus, sau pe e-mail la adresa: ehic@cjastm.ro.

Documentele necesare pentru procurarea cardului European de asigurat sunt: copie carte de identitate, cerere tip completată. Persoanele care solicită cardul european trebuie să fie asigurate.

De asemenea, pentru orice informații legate de cardul European puteti suna la numărul de tel: 0736203679.

Recomandăm tuturor persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree) ca la intrarea în instutuție să poarte mască de protecție.

LĂSAȚI UN MESAJ