Aplicație pentru transportul în comun din Timișoara

221

Ca urmare a unor informații inexacte apărute într-un cotidian local referitoare la achiziționarea călătoriei pe mijloacele de transport din Timișoara prin intermediul aplicației 24pay, STPT se vede obligată să facă cu următoarele precizări în sprijinul utilizatorilor aplicației sau a celor care doresc să o folosească pe viitor:

– pentru a putea utiliza această opțiune de achitare a călătoriei, trebuie descărcată aplicația 24pay din Google Play sau App Store, aplicație care, pentru a putea fi folosită necesită introducerea datelor unui card bancar (informație specificată pe banda superioară a afișului aplicat în diferite puncte de interes din oraș),
– după parcurgerea tuturor pașilor de descărcare și înrolarea cardului bancar se poate scana codul QR aflat în stații sau la chioșcurile societății, pentru achiziționarea unei legitimații de o zi, sau se poate scana codul QR din mijlocul de transport utilizat pentru achiziționarea biletului cu valabilitate de 60 minute,
– în lipsa aplicației 24pay pe telefonul cu care se scanează, citirea codului QR de pe afișele din stații sau alte puncte de interes din oraș, conduce spre alte produse aflate în comercializare pe piața virtuală care pot fi asociate de alți dezvoltatori cu același cod QR,
– informații legate de aplicația 24pay se găsesc pe site-ul www.24pay.ro și pe site-ul societății, www.stpt.ro și orice problemă poate fi adresată direct dezvoltatorului, la numărul de relații client 24pay – 0721 10 24 24, informații afișate pe banda inferioară a afișului.
Mulțumim tuturor celor care utilizează aplicația 24pay pentru achitarea călătoriei pe mijloacele de transport în comun și pentru încrederea acordată parteneriatului S.T.P.T.-24pay.