8.1 C
Timișoara
sâmbătă 13 aprilie 2024

Umbrărescu ,,nu face umbră pământului!” Peste 500 de angajați trag tare pe șantierul Centurii de Sud a Timișoarei

Activitatea pe șantierul centurii de ocolire Timișoara-Sud, care va avea 25 de kilometri, e intensă și lucrează 24 de ore din 24, în două schimburi. Constructorul a mărit efectivul și lucrează acum cu peste 500 de persoane.

Odată cu vremea bună de afară, constructorul centurii Timișoara-Sud, cea mai important lucrare de infrastructură rutieră aflată în derulare în capitala Banatului, au mărit capacitatea de lucru. UMB lucrează acum cu peste 500 de persoane, muncitori (dulgheri, fierari, laboranți, trafic etc.), mecanici și șoferi. Activitatea e intensă și lucrează 24 de ore din 24, în două schimburi.

Mobilizarea e firească, pentru că nu mai e mult timp până când lucrarea trebuie să fie terminată.

Lucrările de relocare LEA 220 kV pe cele 3 sectoare de interferență cu varianta de ocolire Timișoara Sud, în zona localității Moșnița Nouă, s-au terminat. Echipele de muncitori lucrează în continuare în două schimburi, 24 de ore din 24, la partea de drum, iar la partea de structuri se lucrează atâta timp cât permite lumina natural. Ca mobilizare de personal, pe șantier sunt peste 500 de persoane”, au transmis cei de la DRDP Timișoara.

Se lucrează la structuri, la podul și la pasajele de pe traseu.

Lucrări executate în ultima săptămână la partea de terasament între zona Freidorf și Moșnița Nouă – umpluturi, betonări și ranforsări de șanțuri, iar la structuri sunt diferite stadii necesare pentru cele 12 pasaje și poduri de pe tot traseul (Freidorf – Ghiroda) – foraje, betonări, armări, cofrare, montare hidroizolație etc.”, susțin cei de la DRDP Timișoara.

Centura Timișoara-Sud va avea 25 de kilometri, cinci intersecţii, trei noduri rutiere, trei poduri, şapte pasaje şi două parcări.

La vară trebuie să fie gata

Noul constructor UMB Spedition a intrat pe șantierul centurii de ocolire Timișoara Sud la mijlocul lunii septembrie 2023, având la dispoziție doar un an să termine lucrarea, pentru a nu pierde finanțarea de circa 80 de milioane de euro din fonduri europene.

Compania condusă de băcăuanul Dorinel Umbrărescu a preluat șantierul la un progres fizic de 58,26%, după ce contractul cu italienii de la Tirrena Scavi a fost reziliat la ordinul ministrului Sorin Grindeanu. Iar activitatea și mobilizarea de până acum a noului constructor a fost apreciată.

Sursa: https://adevarul.ro/

Alte subiecte :

Citește și :