Timișoara, agenție locală de achiziții publice

94

Autoritățile lcoale anunță că înființează o Unitate centrală de achiziții (UCA), în cadrul unui proiect pilot al Agenției Naționale pentru Achiziții Publice (ANAP). Agenția va centraliza toate achizițiile publice făcute de Primăria Timișoara și instituțiile din subordine: teatre, școli, servicii publice etc.

Aceste lucru va conduce la o economie semnificativă la bugetul local și cel al instituțiilor din subordine. „Mă bucur mult că am fost aleși pentru a implementa acest proiect pilot. Administrația publică din România are nevoie de o transformare profundă și Primăria Timișoara are ambiția să fie vârful de lance în acest proces de reformă. Achizițiile publice sunt mecanismul cheie prin care se cheltuiesc bani publici. Dacă sunt prost făcute, plătim dublu prin prețuri mari și calitate slabă. Prin centralizarea achizițiilor din toate instituțiile publice locale vom scădea costul și vom crește calitatea produselor și serviciilor cumpărate. Un alt pas concret pentru transparență și profesionalism în administrație”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Din cadrul acestui proiect fac parte și Consiliile Județene Sibiu și Harghita. Aderarea Primăriei Timișoara la proiectul pilot derulat de ANAP va fi supusă aprobării Consiliului Local Timișoara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.