Stadiul lotului IV Lugoj – Deva, aproape de finalizare FOTO/VIDEO

471
Momentul mult așteptat se apropie! Lotul IV din tronsonul de autostrada Lugoj – Deva este aproape gata. Mai sunt mici lucrări de executat, dar constructorul este optimist și spune că va finaliza totul în această vară.
Pe traseul de 21 de kilometri au rămas de executat: covorul asfaltic de uzură, marcajele și indicatoarele, parapetele de protecție și panourile fonoabsorbante. La nodul Holdea, constructorul Comsa se pregătește să pună în operă straturile de asfalt pe breteaua de legătură dintre A1 și DN68A. Șantierul a fost din nou inspectat de specialiștii de la Pro Infrastrutură, care cu greu au reușit să mai realizeze o filmare aeriană.
„Dacă vremea va permite, la sfârșitul lunii iulie sectorul de autostradă ar putea fi deschis circulației, rămânând de finalizat unele elemente din afara carosabilului (înierbare, șanțuri pentru scurgerea apei, etc.) care se pot executa sub trafic în perfectă siguranță.
După cum se vede și în imagini (indicatoarele rutiere), nodul Dobra/Grind de la mijlocul tronsonului nu va fi deschis circulației, urmând să fie utilizat doar ca punct de întoarcere pe autostradă.
Am scris de multe ori despre această prostie inimaginabilă a responsabililor CNAIR și de teama lor nejustificată de trecerea la nivel cu calea ferată din apropiere. Oare ce părere are Comisia Europeană despre investiția într-un nod complet, transformat de incompetența statului român în cu totul altceva?! În aceste condiții, fără presiunea noastră constantă din ultimii ani pentru includerea în proiect a nodului Holdea, astăzi autostrada ar fi inutilizabilă: devenea un nou muzeu de 21 de km!

Solicităm oficialilor din Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere să recepționeze în cel mai scurt timp segmentul de autostradă, astfel încât valul de trafic din august să nu fie nevoit să mai îndure nesfârșitele serpentine și gropi de pe DN68A”, au postat cei de la asociație pe Facebook.
Lotul cuprins între Ilia și Șoimuș ar fi trebuit finalizat în 2016, după ce lucrările au început în 2013. Iată că a durat 6 ani pentru a construi segmentul de 420 de milioane de lei.

Filmarea realizată de Pro Infrastrutura, aici: https://youtu.be/IdtKk_6ALcY.

LĂSAȚI UN MESAJ