15.1 C
Timișoara
vineri 26 aprilie 2024

Corpul de Control şi Antifraudă al primarului: 6 sesizări și 10 controale tematice. În 2015!…

Corpul de Control şi Antifraudă al primarului municipiului Timisoara cuprinde 3 posturi de execuţie și asigură îndeplinirea atribuţiilor în ceea ce priveşte verificarea activităţii din cadrul instituţiei ca urmare a sesizărilor primite din exterior sau în urma sesizării din interior a unor nereguli şi, după caz, a activităţii desfăşurate de entităţile subordonate Consiliului Local al municipiului Timişoara.
De asemenea, se spune în Raportul Primarului pe anul 2015, în atribuţiile acestui compartiment intră şi verificarea iregularităţilor pentru care au fost întocmite Formulare de constatare şi raportare a iregularităţilor în cadrul misiunilor de audit desfăşurate de Serviciul Audit Public Intern din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.
Totodată, Compartimentul Control efectuează cercetarea disciplinară a personalului contractual din instituţie, şi în cazurile prevăzute de lege, a funcţionarilor publici…

Astfel, în perioada 1 ianuarie 2015 – 31 decembrie 2015, Corpul de Control şi Antifraudă a soluţionat 6 sesizări repartizate de primarul Nicolae Robu.
Sesizările pe care primarul le repartizează spre soluţionare compartimentului, se precizează în același raport, se referă în principal, dar fără a se limita la acestea, la nemulţumiri ale cetăţenilor cu privire la modul în care le-au fost rezolvate solicitările de către compartimentele de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi/sau conţin reclamaţii la adresa acestora.
Alte solicitări încredinţate spre soluţionare au vizat colectarea şi punerea la dispoziţia organelor abilitate ale statului de documente şi informaţii privind diverse subiecte de interes.

De asemenea, în anul 2015, Corpul de Control şi Antifraudă a efectuat la solicitarea primarului Nicolae Robu, 10 controale tematice atât la entităţile subordonate Consiliului Local, cât şi la direcţii şi compartimente ce ţin de Primăria Municipiului Timişoara, se mai spune în raport.
În urma verificărilor, s-a conturat o situaţie generală actualizată a entităţilor controlate, ocazie cu care au fost identificate principalele probleme cu care acestea se confruntă, dar au fost remarcate şi realizările…

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Grădinița PP 19 are asigurat un spațiu adecvat pentru funcționare

Primăria Municipiului Timișoara și Arhiepiscopia Timișoarei vor semna, în perioada imediat următoare, un contract de închiriere a imobilului de pe bulevardul Loga nr. 3,...

RETIM anunță modificarea tarifelor de facturare (colectare-transport și tratare) a deșeurilor municipale în Zona 1 a județului Timiș

RETIM Ecologic Service S.A. informează toți utilizatorii serviciului de salubrizare (persoane fizice, asociații de proprietari/locatari, persoane juridice și instituții publice) din Zona 1 a...

Citește și :