8.1 C
Timișoara
vineri 5 decembrie 2025

Decăderea învățământului timișorean stă mărturie: ministrul educației confirmă viciile profunde ale educației românești, în ansamblu!

Că învățământul preuniversitar Timișorean nu mai este ce a fost odată și am rămas doar cu laudele și amintirile vremurilor trecute am mai scris. Confirmarea că lucrurile stau exact cum spuneam, dar la nivel general, vine de la vârful Ministerului Educației. ”Şcoala românească ucide dorinţa de cunoaştere a copiilor”, decflara, la Digi24, Ministrul Educaţiei. În plus, Mircea Dumitru compară sistemul educaţional autohton cu cel militar.

În România au fost făcute cercetări – peste 70% dintre elevi se simt singuri la şcoală, nefericiţi şi în stres continuu. Copilul stă 35 de ore la şcoală, nu 20, ca în Finlanda. Imaginaţi-vă că staţi 7 ore pe zi într-un loc şi sunteţi singur, neajutat şi nefericit. Şi sunteţi adult. Dacă nu înţelegem că şcoala trebuie făcută pentru elev şi acesta să se simte bine când învaţă, el va fi obligat ca să ia o diplomă. Şcoala nu va însemna nimic. Un episod traumatic” spune Mircea Dumitru.

Cum se face că şcoala, nu numai la noi, sistemul care arată mai degrabă ca o comandă militară, noi asta ucidem în copil, dorinţa lui de a cunoaşte”, a spus Ministrul Educaţiei, Mircea Dumitru, la Digi24, la emisiunea „Jurnalul de Seară”.

Sursa: digi24

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Anca Alexandrescu a trecut pe primul loc în opțiunile de vot ale bucureștenilor

Aflată în premieră pe primul loc în cursa pentru Primăria Capitalei, Anca Alexandrescu punctează la mai multe capitole, arată datele unui sondaj de opinie...

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și arhitecturală

 Casa Mühle, o clădire cu o importantă valoare arhitecturală și emoțională pentru Timișoara, este amplasată în vecinătatea campusului Universității Politehnica Timișoara. De altfel,...

Lucrări Aquatim de spălare

Citește și :