18.1 C
Timișoara
luni 29 aprilie 2024

5 achiziţii utile pentru biroul de acasă: de la imprimantă la planner

Biroul de acasă poate deveni locul unde iau naştere cele mai cool proiecte şi unde îţi îndeplineşti toate visele legate de carieră. De aceea, este bine să acorzi atenţie acestui spaţiu şi să te asiguri că ai toate cele necesare la îndemână.

Zona de lucru poate deveni rapid locul tău preferat din casă, mai ales dacă alegi cele mai potrivite obiecte care să îţi uşureze muncă.

Citeşte mai jos ce achiziţii utile poţi face pentru biroul de acasă:

Căşti wireless

Un accesoriu super util şi uşor de folosit, căştile wireless îşi merită locul pe biroul tău, iar vestea bună este că le poţi folosi şi atunci când termini munca. Dacă îţi place să asculţi muzică sau podcast-uri atunci când munceşti sau poate ai call-uri la job, atunci căştile wireless sunt cea mai simplă soluţie pentru nevoile tale.

Cu un astfel de accesoriu câştigi foarte multă libertate de mişcare. Firele căştilor nu mai sunt o problemă şi nu îţi mai limitează mişcarea. În plus, poţi chiar să te ridici de la birou dacă ai nevoie, chiar şi în timpul unui apel, fără să pierzi nicio informaţie.

Decoraţiuni simple

Cine a spus că spaţiul de lucru trebuie să inspire doar muncă şi seriozitate? Locul în care îţi desfăşori activitatea poate să aibă amprenta personalităţii tale şi este chiar de dorit să îl decorezi ca atare. Atunci când munceşti într-un spaţiu pe placul tău, va fi mai uşor să îţi găseşti inspiraţia, indiferent de domeniul în care lucrezi.

Nu trebuie neapărat să optezi pentru decoraţiuni scumpe sau foarte mari. Obiectele mici, precum ramele foto sau o vază cu flori îţi pot schimba complet starea, totul cu o investiţie minimă.

Un scaun confortabil

Este esenţial să menţii o postură corectă atunci când lucrezi, nu doar pentru confortul tău, ci şi pentru a evita probleme de sănătate pe termen lung, precum durerile de spate. De aceea, printre cele mai utile achiziţii pentru birou se numără şi scaunul. Ai nevoie de un scaun confortabil, care să îţi permită să lucrezi exact aşa cum ai nevoie.

Cea mai bună soluţie este să testezi în magazin mai multe tipuri de scaune înainte de a achiziţiona un model. În acest fel, îţi vei da seama ce anume ţi se potriveşte şi vei face cea mai bună alegere.

Imprimantă

Un obiect cu adevărat util pentru orice birou este imprimanta. Aceasta te va ajuta să printezi rapid orice ai nevoie, de la documente şi până la cărţi sau cursuri, fără să fie nevoie să te deplasezi la un magazin dedicat. Poţi opta pentru o imprimantă Epson dacă îţi doreşti un model de calitate, uşor de utilizat. Tehnologia imprimantelor Epson este avansată, iar foarte multe modele nici nu mai necesită cartuşe de cerneală. Preţul pentru o imprimantă Epson porneşte de la câteva sute de lei şi ajunge până la câteva mii de lei.

Mai poţi opta şi pentru altele modele de la branduri de renume, în afară de imprimanta de la Epson. Spre exemplu, imprimantele Brother oferă şi ele garanţia calităţii la un preţ corect.

Agendă sau planner

Nu este o idee bună să îţi încarci mintea cu o mulţime de informaţii, ci este de preferat să foloseşti o agendă sau un planner, care să te ajute să îţi pui ordine în task-uri şi gânduri. Astfel, un instrument precum agenda este foarte util pentru biroul de acasă, indiferent de modul în care alegi să-l foloseşti.

În funcţie de cât de mult spaţiu dispui şi cât de des foloseşti planner-ul sau agenda, poţi alege modele mici, de buzunar sau modele generoase, cu număr mare de pagini.

De asemenea, mai există şi varianta de a folosi un planner digital, mai ales dacă preferi să protejezi planeta. Găseşti online o mulţime de variante de plannere digitale, pentru toate gusturile şi nevoile.

Găseşte-ţi inspiraţia pentru a lucra mai uşor de acasă cu ajutorul listei de mai sus şi bucură-te de un home office exact pe gustul tău.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Citește și :