24.1 C
Timișoara
sâmbătă 13 aprilie 2024

250 de participanți în prima zi a conferinței Linked Culture

Prima ediție a conferinței de marketing și management cultural, Linked Culture, a reunit artiști, specialiști din domeniul artistic și al comunicării, profesioniști din instituții și operatori culturali. Dintre ei îi amintim pe Paul Bourne, regizor și profesor la Cambridge, fondator The Junction – teatru independent finanțat exclusiv din donații, Carina Sava, Artist Manager la Agenția de Vise, Sorana Savu, Senior Partner la Premium Communication și Veronica Soare, fondatoare minuni.ro

Ziua de 16 martie a fost dedicată prezentărilor specialiștilor și secțiunilor de dezbatere. Fiecare speaker a împărtășit cu artiștii, organizatorii de evenimente, specialiștii în comunicare și cei aflați la început de drum în domeniul mateketingului și managemnetului cultural aflați în sală exemple din propria experiență.

Linked Culture (4)

Astfel, specialiștii în comunicare și organizatori de evenimente culturale au detaliat modurile prin care au reușit să apropie publicul de conceptele evenimentelor pe care le comunică sau le organizează. De asemenea, s-au dezvăluit povești din spatele evenimentelor culturale cu tradiție din Timișoara, dar și a organizațiilor publice sau nonguvernamentale care oferă un famec aparte Timișoarei culturale. Totodată s-a discutat despre pașii necesari accesării fondurilor culturale, într-o sesiune de debate. Tot în prima zi s-au discutat cele mai bune practici în comunicare culturală începând de la strategii și până la metodele de implementare a acestora.

Linked Culture (1)

Cea de-a doua zi, 17 martie, a fost dedicată apropfundării subiectelor discutate în prima zi sub forma a două workshop-uri specializate. Anca Lupeș, Managing Partner Star Management a susținut workshop-ul “Artistul a murit! Trăiască Artistul- Manager!” util tuturor artiștilor care își doresc să înțeleagă mai bine domeniul în care activează. Iar Oltea Zambori, Managing Partner PRbeta Agency, a adus în vizor, în cadrul workshop-ului Fundraising pentru evenimente culturale, metode prin care fiecare proiect cultural poate strânge fondurile necesare pentru organizare.

Linked Culture (7)

Linked Culture 2017 a însemnat: Sorana Savu (Premium Communication), Sabina Ulubeanu (InnerSound New Arts Festival), Cristina Chipurici (White Ninja), Ada Hausvater (Teatrul Național ”Mihai Eminescu” Timișoara, Ovidiu Hrin (Synonpsis), Veronica Soare (minuni.ro), Carina Sava (Agenția de Vise), Rarița Zbranca (Fabrica de Pensule), Andrei Jecza (Jecza Gallery), Ovidiu Șandor (Art Encounters), Codruț Dumitrescu (Overground Music), Paul Bourne (The Junction), Anca Lupeș (Star Management) și Oltea Zambori (PRbeta Agency).
Prima ediție Linked Culture a fost un eveniment marca PRbeta Agency, care s-a desfășurat în premieră la Timișoara, în 16 și 17 martie 2017, la Casa Adam Muller Guttenbrunn.
PRbeta Agency este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment, formată dintr-o echipă tânără, la curent cu tot ce se întâmplă pe piața națională și internațională. PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate evenimentele noastre (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferă servicii complete de relații publice și comunicare.

Alte subiecte :

UPT, din nou capitală a instalațiilor în construcții

Specialiștii în instalații din toată țara s-au reunit, la Timișoara pentru a dezbate ultimele noutăți în domeniul instalațiilor în construcții, cu...

Povești în rame din Valea Almăjului, prin Banatul Montan

Galeria 5 de pe strada Vasile Alexandri găzduiește până vineri, 12 aprilie, expoziția „POVEȘTI ÎN RAME din VALEA ALMĂJULUI prin BANTUL MONTAN”, dedicată folclorului...

Citește și :