„Timișoara are tot dreptul sa spună nu, inclusiv Bucureștiului!”

3125

Rămasă mult în urma altor orașe de nivelul ei sau chiar mai mici, (cum e cazul Clujului ori al Sibiului) la capitolul infrastructură rutieră și edilitară, în general, Timișoara nu-și mai poate permite să accepte acest tip de politică discreționară din partea oricărui guvern central.

Aceasta este opinia profesorului de economie Nicolae Țăran, care, într-o intervenție la emisiunea Vocile Banatului de la Digi 24 Timișoara a mai spus că „viitorul primar al capitalei Banatului ar trebui să aibă caracter, curaj și bărbăție politică și să nu se mai plângă toată ziua în presă că nu-l bagă nimeni în seamă când e vorba de guvernele de la București, indiferent de culoarea lor politică. E rușinos ca un lider al unei comunitați de aproape 400 000 de oameni și care contribuie cu miliarde de euro la bugetul acestei țări, să nu fie capabil să-si impună poziția în aproape nicio cauză ce vizează dezvoltarea Timișoarei!”

nicolae-taranProfesorul Țăran, care a fost cu ani buni în urmă unul dintre liderii apreciați ai Partidului Alianței Civice, o mișcare politică de forță a societății civile din România anilor ’90, a exemplificat cu câteva dintre eșecurile răsunătoare ale administrației locale situația din prezent .

„În calitate de primar al Timișoarei ori în aceea de șef al Consiliului Judetean Timiș nu e de acceptat să nu fii în stare să rezolvi, vreme de patru ani, centura de sud a orașului, refacerea din temelii a Gării de Nord, ori să fi început măcar construcția unei săli de spectacole. Nu mai vorbesc despre regândirea inelelor de circulație din oraș, care, prin atragerea unor fonduri centrale, repectiv locale și europene, ar fi dus la descongestionarea traficului rutier din Timișoara”, a acuzat profesorul timișorean.

gara-de-nord timisoara

Acesta este de părere că dacă liderii politici bănățeni ar avea calitate etică și morală, repectiv curaj în fața superiorilor lor de la București, aceștia ar putea să pună presiune pe orice guvern pentru a ajuta Timișoara să se dezvolte așa cum merită și în raport cu contribuția bănățenilor la PIB-ul României!

4 COMENTARII

  1. Intrebarea este de ce a ramas Timisoara in urma? De ce Clujul a luat-o inainte? Sau Deva de exemplu care la infrastructura rutiera sta destuol de bine? Este devina Bucurestiul sau faptul ca fruncea tarii , in imensa sa genialitate anticomunista( ca altceva nu a dovedit) a votat un anticomunist gen Ciuhandru care a lasat istoria Timisoarei clanului Carpaci? pai se dovedeste ca romanul tot roman este chair daca isi zice fruncea tarii: adica nu este el devina ci altii.

  2. Nici un primar sau sef de c.j.nu poate face nimic fara sustinerea populatiei.Un sef local poate prin luari de pozitii fata de batjocura centrului si sa cheme lumea in strada.Sunt convins de participarea a zeci de mii la proteste.

  3. Nickolaevici gurule, pari a fi doar o grămăjoară inexprimabilă lăsată în mijlocul drumului să o spele ploaia. Păi, încearcă să mai și gândești măcar o dată pe an, de Pește de exemplu, că dă colțul zambilelor… Pentru că altfel ți-ai aduce aminte cum au funcționat instituțiile statului până de curând și cum Cârpacii au câștigat sau au lălăit în instanță procese împotriva Primăriei. Dar neuronul tău colhoznic nu poate da vina decât pe păduchele din frunte, arătat cu degetu de toată lumea, că mai mult nu-l duce pensia de bugetar erou al muncii socialiste…
    De ce Clujul a luat-o inainte? Păi nu a avut politicieni de genul Ilie Sârbu, Ovidiu Brânzan, Sorin Grindeanu, Valeriu Tabără, Daciana Sârbu…. Și, mai mult, a avut primar din Banat… Pe Gheorghe Funar din Sânnicolau Mare…

  4. Gogu de la Chinezu…nu mai fa tu pe altii * gramajoara *…aia poti fi chiar tu …il lauzi pe infectul ala de funar , el a luat bataie in fatza Catedralei din Timisoara , asta nu ai stiut ?…un g,unoi stradal .

Dă-i un răspuns lui STOIAN MIRCEA Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.