Situație incredibilă. Zeci de copii lăsați în ploaie și furtună

58

Un grup de aproximativ 70 de oameni, printre care foarte mulți copii de 6 și 7 ani, au fost lăsați, ieri, în ploaie și în furtuna la Grădina Zoologică din Reșița. Situația a fost relatată de mai mulți părinti suparăți. Oamenii spun că deși ploua torențial, cu grindină şi cu descărcări electrice, nu li s-a permis accesul în sala de conferințe a grădinii zoologice pentru a pune copiii în primul rând, la adăpost.

,,Directorul fără suflet, de la Grădina Zoologică din Reșița, Stănucă Gabriel, a ținut în furtună, ploaie, tunete și grindină, 30 de copilași cu vârsta de 6 – 7 ani, plus 60 de adulți”.
Copiii care sunt în clasa zero, au ales amfiteatrul Grădinii Zoologice pentru prima lor serbarea de sfârșit de an. Copiii și adulții au plătit bilet de intrare. La serbare au fost aduși de mămicile lor şi 3 bebeluși. În momentul în care s-a dezlănțuit furia naturii, nici unul dintre angajați nu a fost în stare să deschidă ușa de la sala de conferințe. Oamenii au încercat să se adăpostească, iar din cauza descărcărilor electrice și a rafalelor de vânt şi grindină, s-a creat panică. Unii dintre părinți și-au luat copiii în brate și au căutat adăpost sub pomi, pe sub streșini, fiecare pe unde a apucat”, susține Radu Cătălin, părinte.

Tatăl spune că a a sunat directorul Grădinii Zoologice, însă fără răspuns: „Te-am sunat personal de zece ori, ți-am dat mesaj, ți-am scris pe Facebook, după care ți-ai închis telefonul. Ai periclitat siguranța la aproximativ 90 de persoane. Ai fost sunat de angajați, de părinții copiilor și nu poți nega că într-o oră și jumătate, nu ai fost informat de situația existentă. Din punctul meu de vedere ești un director incompetent, plătit din banii publici degeaba și ar trebui să îți dai demisia. Grădina Zoologică nu este a ta, ești funcționar public. Ești un manager sub nivelul funcției pe care o ai. La Grădina Zoologică Reșița nu există refugii sau spații de adăpost”, a mai spus părintele revoltat.

Sursa: infocs.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ