17.2 C
Timișoara
joi 28 martie 2024

RETIM încheie noile contracte pentru colectarea deșeurilor menajere în Timișoara

SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA a câștigat licitația publică de atribuire a concesiunii pentru colectarea deșeurilor menajere pentru următorii 10 ani în urma licitației publice desfășurate de către ADID Timiș în numele tuturor localităților din Zona 1 Timiș, care include orașul Timișoara, localitațile periurbane acestuia și alte localități componente ale acestei zone.

În municipiul Timișoara mandatul actual al RETIM pentru colectare expiră în data de 4 august 2018, iar noul contract o să fie operabil începând cu 5 august 2018.

Astfel, RETIM încheie noile contracte de salubrizare cu populația, gospodării individuale și asociații de proprietari, cu instituțiile publice și cu agenții economici.

Contractarea agenților economici și a instituțiilor publice se va face de către agenții RETIM vizitând sediile și punctele de lucru ale acestora.

Persoanele fizice care au deja contract cu RETIM vor primi în poștă noul contract care va intra automat în vigoare din 5 august. Cetățenii sunt rugați să confirme primirea contractului la confirmare@retim.ro, nemaifiind nevoie să întreprindă alte acțiuni în afară de aceasta.

Persoanele fizice care nu au contract cu RETIM vor fi vizitate de către agenții societății pentru încheierea contractului. Cetățenii care nu vor fi găsiți acasă vor primi în poștă noul contract și instrucțiuni despre cele trei modalități prin care îl pot completa și înregistra la prestatorul de servicii:

  1. completarea formularului online la www.retim.ro/contractare,
  2. trimiterea prin email a unei copii completate și semnate
  3. depunerea originalului la sediul actual al Retim (str. Oituz nr 3/A) sau – începând cu data de 13 august, la noul sediul din str. Gheorghe Lazar, nr. 15, parter, clădirea Fructus Plaza.

Pentru completarea formularului online este necesară o copie electronică sau o fotografie a cărții de identitate a titularului (proprietar/chiriaș/persoană care deține dreptul de folosință al imobilului).

De asemenea, RETIM desfasoară în paralel și contractarea asociațiilor de proprietari. Contractul cu aceștia a fost discutat și clarificat în mai multe ședințe de lucru cu reprezentanții acestora.

Noile tarife au fost calculate de așa natură încât să avantajeze persoanele fizice, așadar vor fi mai mici pentru această categorie.

Cu ocazia semnării noilor contracte, RETIM face apel la toți utilizatorii serviciului de salubrizare să opteze pentru a primi factura electronică pe email, contribuind astfel la economisirea unor cantități semnificative de hârtie și beneficiind totodată de transmiterea rapidă a facturii. Pentru a opta pentru factura electronică este necesar ca utilizatorii să creeze un cont online sau să solicite trimiterea facturii pe email la adresa contact@retim.ro. Beneficiile contului online sunt accesul rapid la istoricul de facturi și plăți și posibilitatea efectuării plăților online.

Alte subiecte :

Universitatea Politehnica Timișoara, cea mai bună alegere pentru admitere

Universitatea Politehnica Timișoara a dat startul campaniei de admitere, iar în acest context sunt în derulare o serie de activități: caravana...

Primarii PNL din Timiș, pe cale de a se consola cu noua situație politică

Primarii PNL din Timiș care l-au susținut pe Alin Nica se pregătesc să se regrupeze în spatele președintelui interimar al filialei, Vasile Blaga. Deocamdată...

Citește și :