15.1 C
Timișoara
joi 28 martie 2024

Pro Infrastructură, acuzații grave la adresa CNAIR în cazul lotului III Lugoj – Deva

 

Membri Asociației Pro Infarstructură aduc acuzații grave CNAIR în cazul lotului III din tronsonul de autostrada Lugoj – Deva. Aceștia spun că din cauza fostului director, Ștefan Ioniță, au fost aruncați pe apa sâmbetei bani frumoși.

”Incredibil, dar adevărat! Bătaia de joc față de cetățeni și față de banul public continuă pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, tot cu Ștefan Ioniță în rolul principal!

După vestita reziliere a contractului la 99% în august 2019 și menținerea închisă a celor 21 de km timp de 4 luni, oficialii din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au cedat în fața normalității și a bunului simț și au dat drumul circulației în 23.12.2019, însă cu restricții de viteză și de tonaj, în încercarea disperată de a-și justifica deciziile complet greșite. Am spus în repetate rânduri că restricțiile nu au nicio logică, lucrările fiind certificate, aprobate și plătite.

Dar telenovela este departe de final. Unul din principalii vinovați ai managementului dezastruos al contractului, Ștefan Ioniță, fost Director General CNAIR și actual director CESTRIN, insistă cu incompetența crasă, lansând o licitație de aproape 2 milioane de lei pentru investigații geotehnice și monitorizare a autostrăzii.

Nu am găsit în caietul de sarcini nici măcar un argument valid care să necesite aceste cheltuieli. Cel mai probabil este încă o încercare de a-și justifica greșelile și a se acoperi de hârtii. Totul, evident, pe spinarea șoferilor și a contribuabililor.

Solicităm conducerii CNAIR să încheie lanțul nesfârșit de prostie și fugă de responsabilitate, asumându-și public erorile flagrante și corectând ce se mai poate prin ridicarea restricțiilor impuse traficului greu și prin deschiderea nodului rutier Grind”, a transmis Asociația Pro Infrastructură.

Lotul III din tronsonul de autostrada Lugoj- Deva este cuprins între Coșevița și Ilia, are peste 21 de kilometri, iar lucrările au demarat la finalul anului 2013. Costurile se ridică la 580 de milioane de lei.

Alte subiecte :

Undă verde pentru construirea unui spital nou în Timișoara

Dominic Fritz, primarul Timișoarei și Mehita Fanny Sylla, Manager Regional, Banca Mondială - Corporația Financiară Internațională (International Finance Corporation, IFC) au...

Încă o veste bună pentru transportul școlar verde din județ

După ce, la începutul săptămânii, s-a semnat contractul pentru achiziția a 24 de microbuze electrice prin PNRR, Consiliul Județean Timiș a...

Citește și :