Prima mare mișcare a unui retailer din România: îngheață prețurile până de Paște

1233

Retailerul francez Carrefour, operatorul celui mai mare lanț de hipermarketuri din Europa și al doilea mare jucător de profil la nivel global, a inițiat prima mare mișcare pe piața din România, asumându-și promisiunea de a plafona prețul pentru până la 500 de produse esențiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie.

Această plafonarea a prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate în această perioadă, precum: produse de bază (faină, paște, ulei, zahăr etc), alimente congelate, conserve, apă și sucuri, lactate și brânzeturi, mezeluri și specialități, cafea și dulciuri, îngrijire personală și produse pentru bebeluși.

„Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, si credem ca responsabilitate inseamna sa respectam eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un pret corect, dar in acelasi timp sa protejam clientii de aceasta volatilitate, intr-o perioada grea pentru toti”, Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour Romania.

Decizia este in intregime a Carrefour, luata independent, cu responsabilitate. Aceasta inseamna ca in continuare furnizorii companiei lucreaza pe o piata libera, si ca pretul produselor furnizate se formeaza in functie de cerere si oferta, de stocuri, materii prime, dificultati logistice sau operationale, se arata in comunicatul companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.