Lărgirea pasajelor din Timişoara, trasă pe dreapta de birocraţie

4679

Şoferii timişoreni aşteaptă de mult investiţii în fluidizarea traficului din oraş şi lărgirea pasajelor Jiul şi Popa Şapcă, promise de administraţia locală. Este exact ce are nevoie infrastructura din Timişora. Însă cele două şantire nu au început încă pentru că lipsesc două avize.

Autorităţile locale s-au grăbit să predea amplasamentul viitoarelor şantiere constructorilor, fără să aibă toate documentele necesare lărgirii celor două pasaje. Potrivit CFR Infrastructură, Primăria Timişoara mai trebuie să obţină două avize, unul de la compania de căi ferate şi unul de la Autoritatea Feroviară Română.

“Conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 158/1996, lucrările de execuţie pot începe după obţinerea:
– autorizaţiei de construire CFR , emisă de SRCF Timişoara, în baza unei documentaţii tehnice;
– caiete de sarcini avizate AFER şi aprobate CFR, pentru lucrările cu specific feroviar, care vor trata protejarea sau devierea cablurilor CFR existente, lucrări de linii cf, etc.”, transmite CFR.

Reprezentanţii municipalităţii spun că documentaţia tehnică a fost deja trimisă la Bucureşti şi urmează ca lucrările să înceapă. Un termen exact un a putut oferi nimeni.

În cazul pasajului Jiul, constructorul a preluat amplasamentul la începutul lunii aprilie, însă după aproape 2 luni lucrările nu au demarat. Cât despre Pasajul Popa Şapcă, aceelaşi lucru s-a întâmplat în urmă cu aproape două săptămâni. Actele de la administraţia centrală sunt necesare pentru ambele proiecte.

După ce vor începe lucrările, şantierul pentru lărgirea la patru benzi a celor două pasaje se va întinde pe mai mult de un an. Investiţia se ridică la 41,5 milioane de lei.

2 COMENTARII

  1. a facut predarea amplasamentelor vitoarelor santiere, ca sa se poate lauda..doar e campanie mai conteaza ca minte timisoreni?? face asta de 4 ani

Dă-i un răspuns lui Lazar Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.