Instituțiile publice și unele private, obligate să aibă parcări pentru biciclete

230
Instituțiile publice și unele private sunt obligate să ofere bicicliștilor parcări sppeciale pentru mijloacele de transport pe două roți. Proiectul de lege a fost adoptat de Camera Deputaților, for decizional, după ce trecuse de Senat în 2019. Mai mult, rastelurile trebuie să fie dotate și cu sisteme antifurt.
Potrivit noii legi: ”Clădirile publice sau de utilitate publică, piețele agroalimentare, târgurile, autogările și stațiile de cale ferată ce deservesc trafic de călători vor fi dotate cu structuri metalice care să permită parcarea concomitentă a minimum 10 biciclete, cât și montarea pe perioada staționării acestora a unor dispozitive antifurt”.
Costurile lucrărilor necesare pentru cumpărarea, amplasarea și asigurarea siguranței parcărilor pentru biciclete se suportă din bugetele autorităților administrației publice centrale sau locale și din sursele proprii ale persoanelor juridice cu capital privat sau de stat, după caz. Cei care nu se supun acestor norme riscă amenzi cuprinse între 2.000 și 4.000 de lei.
În 60 de zile, Guvernul va emite metodologia de aplicare a legii, iar parcările trebuie să apară în 180 de zile.

1 COMENTARIU

  1. […] Stiri24PLUS Publicat în: 10/21/2020 Lasă un comentariu Share on FacebookTweet this! Instituțiile publice și unele private sunt obligate să ofere bicicliștilor parcări sppeciale pentru mijloacele de transport pe două roți. Proiectul de lege a fost adoptat de Camera Deputaților, for decizional, după ce trecuse de Senat în 2019. Mai mult, rastelurile trebuie să fie dotate și cu sisteme antifurt. CITEȘTE ȘI: Unitățile de învățământ din Timișoara, la un pas de scenariul roșu. Potrivit noii legi: ”Clădirile publice sau de utilitate publică, piețele agroalimentare, târgurile, autogările și stațiile de cale ferată ce deservesc trafic de călători vor fi dotate cu structuri metalice care să permită parcarea concomitentă a minimum 10 biciclete, cât și montarea pe perioada staționării acestora a unor dispozitive antifurt”. Costurile lucrărilor necesare pentru cumpărarea, amplasarea și asigurarea siguranței parcărilor pentru biciclete se suportă din bugetele autorităților administrației publice centrale sau locale și din sursele proprii ale persoanelor juridice cu capital privat sau de stat, după caz. Cei care nu se supun acestor norme riscă amenzi cuprinse între 2.000 și 4.000 de lei. În 60 de zile, Guvernul va emite metodologia de aplicare a legii, iar parcările trebuie să apară în 180 de zile. banatulazi.ro […]

Dă-i un răspuns lui Instituțiile publice și unele private, obligate să aibă parcări pentru biciclete. Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.