12.2 C
Timișoara
vineri 19 aprilie 2024

Instituțiile din Timiș, activitate on-line. Datele de contact

 

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă și—a mutat activitatea on-line. Pentru vize și adeverințe, sollicitanții se adresează telefonic la agențiile din orașele din Timiș. De asemenea, dcoumnetele necesare pentru demonstrarea șomajului se pot transmite prin e-mail, la adresa ajofm@tm.anofm.ro. Atașat aveți toate adresele de e-mail a celor responsabili cu șomajul, șomajul tehnic, pentru angajări, prime sau formulare europene.

Casa Județeană de Pensii Timiș a redus drastic programul cu publicul. Angajații sunt la muncă sau lucrează de acasă, dar timișenii sunt rugați să îi contacteze on-line sau telefonic.
”Solicitarea ajutoarelor de deces se face exclusiv prin intermediul serviciilor poștale sau prin e-mail. Accesul persoanelor cu vârsta de peste 65 de ani în incinta instituției este interzis. Expertizarea capacității de muncă nu mai presupune prezența fizică a solicitantului. Activitatea de revizuire medicală a pensionarilor de invaliditate se suspendă. Activitatea de eliberare a biletelor de tratament balnear este suspendată pe toată perioada stării de urgență”, aflăm de pe site-ul instituției.
Tot în documentele atașate, găsiți toate datele de contanct ale reprezentanțiilor Casei Județene de Pensii Timiș.
Timișenii care au treab la Direcția Finanțelor Publice, trebuie să știe că și aici este instituit unn program special. Pe perioada stării de urgență, încasările în numerar pot fi făcute luni, marți, miercuri și joi, între orele 08:30 – 14:00, și vineri, între 08:30 și 12:00. Reprezentanții instituției au creat și un spațiul virtual pentru contribuabili, dar și o paginăă unde se pot complete declarații on-line.
Pentru a vă veni în ajutor, în atașament veți găsi toat datele de care aveți nevoie pentru a lua legătura cu reprezentanții Direcției Finanțelor Publice sau pentru a vă rezolva problemele on-line.

 

Date_contact_CJP_Timis_ DGRFP_Timisoar
Primăria Timișoara muncește și ea tot on-line. Oamenii sunt îndemnați să nu mearhgă în innstituția de pe CD Loga. Totul se desfășoară în mediul virtual. A fost creat până și un cont destinat plății chiriei pentru cei care au locuințe sociale sau terenuri închiriate de la primărie.
La Evidența Populației se pot ridica noile documente, dar pot intra doar 2 persoane în clădire. Pe site-ul www.pimariatm.ro, găsiți fiecare direcție sau birou, precum și datele de contact.

Alte subiecte :

Citește și :