Grupul Inditex aduce două branduri noi în vestul ţării și dublează suprafața celor cinci magazine existente în Iulius Mall

68

Iulius Mall, parte a ansamblului mixt Iulius Town din Timișoara (denumit anterior Openville), își diversifică și modernizează oferta pentru clienţi, care vor găsi aici cele mai frumoase şi mai noi concepte de magazine, deținute de renumite branduri internaționale. Iulius Town este primul proiect mixt din vestul ţării şi va include cea mai mare zonă de retail din regiune, de aproximativ 120.000 mp.

Astfel, grupul Inditex, cel mai mare retailer de fashion din lume, a deschis în Iulius Mall, două magazine în premieră în Timişoara – Zara Home și Oysho.

Totodată, cele cinci magazine din Iulius Mall Timişoara ale retailerului – Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka şi Stradivarius – au fost modernizate şi extinseo parte dublându-şi suprafaţa. Printre acestea se află noul magazin Zara, care se desfăşoară pe aproximativ 3.900 mp şi este dispus pe două niveluri. În totalcele șapte magazine ocupă o suprafață de 8.000 mp în ansamblul mixt Iulius Town, de peste două ori mai mare decât cea pe care o ocupa înainte grupul Inditex.

„Ne bucură faptul că, pe măsură ce înaintăm cu dezvoltarea ansamblului Iulius Town, putem să le oferim clienţilor noştri acces la noi branduri. Zara Home și Oysho își vor face loc, cu siguranță, pe lista magazinelor preferate, replicând succesul pe care aceste branduri le au în România și în toată lumea. Ne onorează parteneriatul cu grupul Inditex, care, astăzi, se extinde prin noile inaugurări de la Timișoara”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing al companiei IULIUS.

Cunoscutul brand Zara Home, dedicat decorării casei, aduce la Timișoara o gamă bogată de produse, de la textile de bucătărie şi baie, lenjerie de pat, obiecte de mobilier, veselă, la tacâmuri şi alte produse pentru decorarea casei, precum şi homewear şi cosmetică, toate înscriindu-se în cele mai noi tendințe ale modei.

În magazinul Oysho, o altă premieră în Timișoara, vizitatorii vor găsi diverse linii de articole, de la lenjerie de corp la gymwear, sleepwear și beachwear, dar și încălțăminte și accesorii. Colecţiile Oysho sunt atent selectate, oferind articole de îmbrăcăminte confortabile, care păstrează în același timp trendul modei la nivel global.

Proiectul mixt Iulius Town Timişoara este dezvoltat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe şi reprezintă cea mai mare investiţie în real estate din regiune, în valoare de peste 220 milioane de euro. Prima sa etapă de dezvoltare se află în curs de finalizare.

Despre Iulius Town Timişoara

Iulius Town Timişoara va reprezenta principala atracție de business, shopping şi loisir din vestul ţării. Ansamblul integrează actualul Iulius Mall Timişoara şi va include o suprafaţă totală de retail de aproximativ 120.000 mp.

Proiectul mixt va fi realizat în două faze, iar prima sa etapă, aflată în curs de finalizare, va include: 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, 100.000 mp de spaţii de birouri clasa A, săli de evenimente, restaurante şi cafenele tematice, un parc, un tunel auto şi aproximativ 4.070 de locuri de parcare.

Despre Inditex

Inditex (Industria del Diseno Textil) este cel mai mare retailer de fashion din lume. Grupul deţine, în prezent, o reţea de 7.490 de magazine, în 96 de ţări, operând brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.

LĂSAȚI UN MESAJ