Greşeală sau practică a supermarketurilor din Timișoara? Oferta de pe raft nu bate cu preţul de la casă…

565

Câţi dintre noi ne uităm cu atenţie la casele de marcat din supermarketuli atunci când ni se scanează produslele? Ei bine, un timişorean a urmărit procesul timp de două zile şi a descoperit că preţul afişat la raft a fost, de două ori, umflat cu 2 lei la casă.

Cristian Brâncovan, cunoscut în Timişoara pentru lupta sa împotriva hoţilor din buzunare din tramvaie, a făcut un experiment. A cumpărat într-o zi un balsam de rufe care apărea, la raft, la ofertă – 17.99 de lei. La casă, surpriză! Scanerul a afişat un tarif cu 2 lei mai mult, 19,99 de lei. Omul a semnalat situaţia şi reprezentanţii magazinului cu pricina au spus că e o greşeală.

A doua zi, Cristi a revenit în supermarket şi a cumpărat din nou acelaş balsam de rufe. Şi, din nou, preţul cerut la casă era mai mare cu doi lei faţă de cel de la raft. Iritat, Cristi a încercat să discute cu directorul de magazin pentru a primi o explicaţie. Pentru că a vrut să filmeze conversaţia, şeful de la supermaket a refuzat o discuţie.

„Mi se pare o practică înşelătoare. Aseara la ora 21:30 am semnalat problema, iar astăzi la ora 14:00 persistă aceeaşi problemă. Voi reclama problema dacă nu doriţi o conversaţie publică”, i-a transmis Cristi Brâncovan şefului de magazin.

Astăzi, pe pagina de Facebook respectivului magazin a apărut şi o poziţie faţă de situaţie.
„Dragi clienți, în ultimele ore a fost publicat și distribuit un video în care se semnalează o diferență între eticheta de la raft și prețul de la casa de marcat. Dorim pe această cale să subliniem faptul că oricât de mult ne-am dori să fim perfecți, suntem oameni și uneori pot apărea erori. Cristi, ne cerem scuze și te asigurăm că nu e o practică a magazinelor noastre. Te invităm o zi la Kaufland, pentru a vedea ce presupune activitatea din magazin și să îți ascultăm ideile. În plus, vrem să ne revanșăm pentru situația neplăcută pe care ți-am creat-o și îți propunem ca pentru fiecare etichetă de preţ neactualizată pe care o găsești, să donăm 500 de lei unei cauze sociale alese de tine”, transmit reprezentamţii supermarketului.

Poziția companiei Kaufland România :
”Acum două zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin. 

Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.

Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00, sau la Biroul de Informații din magazine.”

Sursa VIDEO aici: Cristi Brâncovan

LĂSAȚI UN MESAJ