1.1 C
Timișoara
vineri 26 decembrie 2025

Cum ne păcălesc supermarket-urile! Valabil și pentru cele din vestul țării

Potrivit jurnaliștilor de la DC News supermarketurile și hypermarketurile ar avea o strategie să transmită mesaje subliminale cumpărătorilor pentru a-i determina să plece cu coșurile pline.

O astfel de strategie ar fi amplasarea raionului cu flori sau patiserie chiar la intrare, pentru ca mirosurile să lucreze emotiv asupra cumpărătorului.

O altă strategie de determinare subliminală a cumpărătorului ar fi peștele congelat pus pe gheață, pentru a părea proaspăt sau aranjarea de rafturi cu de toate sau cu ”nimicuri” chiar la casă, pentru a te determina să mai iei ceva și cât stai la rând la casă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Un cadou pe roți pentru echipa Poli

Președintele CJT, Alfred Simonis, anunță o nouă dotare necesară echipei de fotbal Poli atât de necesară pentru vitoarele deplasări. „Un club de fotbal serios nu...

Aquatim, partener într-un proiect european pentru muzee ale apei mai incluzive și accesibile

Proiectul Incluziune și sustenabilitate în Muzeele Apei (UE Erasmus+ nr. 2025-1-NL01-KA210-ADU-000353508) a fost lansat oficial în luna decembrie, reunind patru organizații implicate activ în...

Citește și :