Cum a comunicat CJAS Timiș cu asigurații? Mii de răspunsuri în 2018

30

Comunicarea cu asigurații este o prioritate pentru Casa de Asigurări de Sănătate Timiș (CJAS). Potrivit bilanțului realizat de Biroul de Relații Publice, reprezentanții CJAS au răspuns, în 2018, la aproape 15.000 de întrebări și sesizări.

Cele mai multe răspunsuri au fost date prin TelVerde, așadar asigurații s-au obișnuit să folosească numărul gratuit pentru a afla ceea ce doresc. Cele mai multe apeluri au fost înregistrate în luna iulie – 1.600; iar cele mai puțin în decembrie – 343.

Persoanele care au sunat au fost interesate printre altele, de modalitatea de asigurare, lista furnizorilor în contract cu CAS Timiș, cardul național de asigurat, cardul european de asigurat și formulare europene, precum și de serviciile de îngrijiri la domiciliu.

De asemenea, tot anul trecut s-a răspuns în scris si prin e-mail la 404 scrisori, ce făceau referire la asistența medicală dentară, asistența medicală spitalicească și din ambulatoriu, precum și diverse solicitări ce nu aveau legătură cu activitatea CJAS.

”Vreau să le mulțumesc asiguratilor și celor care ne solicită prin diferite canale de comunicare (telefon, fax, e-mail sau scrisori), pentru faptul că au încredere în instutuția noastră și ii asigur că și de-acum înainte încercăm să fim cât ma operativi în relațiile cu colaboratorii și toți cei care apelează la serviciile oferite de CJAS Timiș. Îi rog sa ne sesizeze în continuare dacă întâmpină dificultăți în obținerea serviciilor medicale de care au nevoie și vom încerca să rezolvam toate problemele sesizate”, a declarat Victor Dumitrașcu, președintele CJAS Timis.

 

LĂSAȚI UN MESAJ