15.1 C
Timișoara
miercuri 24 aprilie 2024

Crimă anunțată pe Facebook: cum a primit mama Karinei, fata ucisă în Timișoara, teribila veste

Cosmin Titiş a anunţat-o pe Facebook pe mama Karinei că i-a ucis fiica, imediat după crima de la Timişoara. El o ameninţase în mai multe rânduri pe fată că îi va omorâ mama, dacă nu se întoarce la el.

Detalii teribile ies la iveală după crima care a şocat toată ţara, comisă vineri seara în parcul din spatele Catedralei din Timişoara. Karina, o tânără de 21 de ani a fost înjunghiată de mai multe ori de fostul ei iubit. Acesta a lăsat-o într-o baltă de sânge, apoi a fugit, fiind capturat după trei ore.

În aceste trei ore, criminalul şi-a sunat mama, apoi fratele şi sora, şi le-a spus ce a făcut. A transmis de asemenea mesaje tuturor cunoscuţilor, pe Facebook. Inclusiv mamei Karinei i-a transmis că i-a ucis fiica.

Un prieten al acesteia a fost contactat de mai multe ori pe Facebook de Cosmin Titiş, vineri seara, la câteva minute după crimă. Mama Karinei era în Italia, unde munceşte, şi Titiş era blocat pe contul acesteia de Facebook. Aşa că a ales să îi transmită prin cunoscuţi comuni teribila veste.

Bărbatul care era apropiat de mama Karinei a fost sunat mai întâi la ora 19:19, apoi după un minut. Cum nu i s-a răspuns, la ora 19:40 a scris mesajul: „Bă zi i lu masa lu karina,,, ca am omorato pe karina in timisoara”.

Mama fetei a fost anunţată în aceeaşi noapte de oribila crimă şi a venit sâmbătă în România. Luni familia va putea să ridice de la IML corpul fetei ucisă pentru că n-a mai vrut să trăiască alături de fostul iubit, care o terorizase în timpul relaţiei.

La aproape 10 luni de la despărţire, Cosmin Titiş a aflat că fata a venit din Anglia în Timişoara, la o prietenă, a plecat de la Lupeni după ea şi a ucis-o cu mai multe lovituri de cuţit.
Sursa: observator.tv

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă...

Un nou pod peste Bega și o pasarelă pentru pietoni în zona centrală a Timișoarei

Timişoara va avea un nou pod peste Bega, dar şi o inedită pasarelă pietonală. Lucrările vor putea demara în 2025, iar termenul de realizare...

Citește și :