1.2 C
Timișoara
sâmbătă 20 aprilie 2024

CNAIR promite finalizarea loturilor 3 și 4 din Lugoj – Deva

Noi promisiuni în ceea ce privește finalizarea loturilor 3 și 4 din tronsonul de autostrada Lugoj – Deva! Șeful CNAIR a promis, într-un interviu acodat unei agenții mass media, că cele două sectoare de șosea rapidă vor fi gata în acest an. Asta desi tunelurile de pe lotul 2 nu sunt nici acum licitate și vom avea din nou o bucată lipsă în autostrada. Narcis Neaga a declarat că lucrările merg bine chiar și pe lotul 3, desi constructorul nu a fost plătit pentru lucrările la nodul rutier de la Holdea.

Mizăm pe două loturi din Câmpia-Turzii-Ogra-Târgu Mureş, loturile 1 şi 2. Mizăm pe două loturi din Lugoj-Deva, respectiv lotul 4, unde lucrează poate singurul constructor român care „este în viaţă” şi care, poate, este cel mai bun constructor la ora actuală care lucrează pe piaţa românească, şi, totodată, mizăm pe lotul 3 acolo. Constructorul (de pe lotul 3 – n. r.) a început să se mobilizeze. Au fost, să spunem, nişte neînţelegeri între Companie şi constructor, dar în final s-au rezolvat, s-au atenuat – a fost şi intervenţia domnului ministru, s-a întâlnit de câteva ori cu constructorul, i-a spus foarte clar că nu are nicio constrângere să nu-i rezilieze contractul dacă nu-şi vede de treabă – şi, împreună, am reuşit să îl mobilizăm pe constructorul respectiv şi credem că îşi va duce la îndeplinire misiunea, adică va termina lotul de autostradă Lugoj-Deva 3. Deci, loturile 3 şi 4 vor fi gata anul acesta”, a declarant Narcis Neaga, directorul CNAIR, pentru Agerpres.

Membri asociației Pro Infrastructură critică totuși modul de lucru al CNAIR. Aceștia spun că vom avea din nou o autostrada muzeu pentru că licitația pentru tunelurile suplimentare a fost amânată aproape 2 ani. ”La 2 ani de la aprobarea proiectului tehnic pentru descărcarea traficului de pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva la Holdea, după nenumărate poziții publice ale comunității noastre în care ceream includerea lucrărilor suplimentare în contractul aflat în desfășurare, CNAIR a ales cea mai lașă și mai dezavantajoasă opțiune posibilă: o nouă licitație. Mai mult, este revoltătoare indecizia celor din CNAIR care au așteptat să facă acest pas de la finalul anului 2016 și până acum, amânând practic cu mai bine de un an deschiderea circulației pe acest tronson de autostradă de 21 de km!”, au transmis cei de la Pro Infrastructură.

Dacă loturile 3 și 4 vor fi gata, atunci de la intrarea în țară, de la Nădlac, se va putea cirrcula aproape neîntrerupt numai pe autostradă până în centrul țării. Dar rămâne secțiunea E a lotului 2 pe unde nu se va putea cicula.

Alte subiecte :

Victimele datoriei de Eugène Ionesco, noua premieră la Teatrul Național Timmișoara

Cu noua sa premieră, Teatrul Național din Timișoara propune publicului o incursiune în subconștient. Nu pe filiera Freud, și nici pe filiera Jung, ci,...

Ciudățeniile Banatului. Episcopia românească de la Vârșeț (Serbia) are sediul la Deta (România)

Pentru cei ce încă mai au vii în memorie unele amintiri din școala generală nume ca „Dacia Felix” le amintește de...

Citește și :