19 C
Timișoara
marți 7 mai 2024

O companie de telefonie îi obligă pe clienți să își facă abonamente mai scumpe. În caz contrar, nu le mai prelungește contractele

Operatorul telecom Orange România a început o campanie de repoziţionare prin care vrea să renunţe la vechile abonamente de 5 euro ale abonaţilor săi. Compania oferă în schimbul pachetelor vechi, care nu mai fac parte din oferta sa, abonamente puţin mai scumpe, de 7 euro, cu beneficii îmbunătăţite. Totuşi, cei care aleg să nu facă trecerea de la un abonament mic la unul mai scump nu vor mai avea contractele prelungite pe vechea valoare, Orange alegând denunţarea unilaterală a abonamentul, fără penalităţi.

Orange contactează fiecare client vizat de această ofertă telefonic, iar pentru cei care nu răspund, oferta va fi considerată acceptată. Compania spune că odată cu preţul ridicat, noul abonament oferă beneficii superioare.

Clienţii pot să refuze oferta, iar contractul este desfăcut, în raport cu legea europeană, care permite denunţarea contractelor, fără penalităţi, în cazul în care clauzele nu sunt respectate. În cazul de faţă, termenele stabilite sunt modificate de către una dintre părţi înainte de expirarea contractului. În cazul în care clienţii acceptă, schimbarea de contract intră în vigoare din luna noiembrie.

În iunie, Orange România avea 10,74 milioane de clienţi.

Sursa: go4it.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Citește și :