Singurul lot al autostrăzii Lugoj-Deva pe care se poate circula este crăpat în profunzime

702

Compania de Autostrăzi susține că lotul 1 al autostrăzii Lugoj-Deva, singurul pe care se poate circula, este crăpat în profunzime. Potrivit Companiei de Autostrăzi, situația nu e deloc una confortabilă pentru constructorul șoselei, care trebuie să rezolve cât mai repede problema.

Deși pe autostrada care leagă Lugojul de Deva ar fi trebuit să putem circula încă din 2016, nici până astăzi lucrările nu au fost finalizate. Mai mult chiar, pe lotul 1 al șoselei – singurul care poate fi traversat cu mașina de la un capăt la altul (împreună cu un capăt al lotului 2 – n.red) – au apărut fisuri adânci. La solicitarea Ziare.com, constructorul acestui segment de drum, Tirrena Scavi Spa, a informat pe 12 aprilie că e normal să apară astfel de probleme pe o șosea circulată și că ele vor fi remediate în cel mai scurt timp și cu un minim de disconfort pentru șoferi.

„Lucrările pentru sectorul de autostrada Lugoj-Deva, Lot 1 având o lungime de aproape 38 km, au fost finalizate și recepționate la sfârșitul anului 2013 (fără a se acordă însă și recepția finală din partea CNAIR – n.red.). Este normal, din punct de vedere tehnic, că după 4 ani de la darea în exploatare, la sfârșitul perioadei de garanție, să fie necesare lucrări de reparații ale îmbrăcăminții rutiere.

Reparațiile îmbrăcăminții asfaltice, în vederea receptionarii finale, vor fi începute săptămâna viitoare (16-22 aprilie – n.red.). (…) Execuția lucrărilor de reparații va necesită restricții de circulație, dar acestea vor fi locale și temporare, fără a întrerupe traficul pe autostrada, încercând pe cât posibil să asigurăm condiții cât mai bune de circulație pentru toți participanții la trafic.

Recepția finală a lucrărilor pentru tronsonul de autostrada Lugoj-Deva, Lot 1 a fost stabilită cu beneficiarul CNAIR pentru sfârșitul lunii mai 2018″, se arată în documentul remis de Tirrena Scavi Spa redacției Ziare.com.

Citește mai mult aici 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.