Peste 280.000 de euro şi 8 luni pentru renovarea unei încăperi din Primăria Timişoara

184

Conducerea Primăriei Timişoara a elaborat un studiu de fezabilitate pentru renovarea camerei 30 din cadrul instituţiei. Potrivit documentului, autorităţile au de gând să aloce nu mai puţin de 1,26 de milioane de lei, sau 282.000 de euro, pentru lucrările de reamenajare a încăperii.

„Conform D.A.L.I. se propune exploatarea situaţiei existente referitoare la înălţimea camerei 30 din clădirea Primăriei Municipiului Timişoara, b-dul C.D.Loga , nr.1 prin reamenajarea acestui spaţiu în sensul construirii unui planşeu ce va împărţi pe verticală volumul existent în două volume, a recompartimentării spaţiilor nou rezultate şi a construirii scării de acces cu finalitatea dublării practic a suprafeţei de lucru existente în prezent, fapt ce va duce la satisfacerea unei părţi din cerinţa de spaţiu necesar activităţii funcţionarilor publici precum şi la încadrarea obiectivului în politica de investiţii locale referitoare la optimizarea şi îmbunătăţirea activităţii funcţionarilor publici”, se arată în studiul de fezabilitate.

Totuşi, cu 280.000 de euro se poate construi o vilă de la zero sau se poate reabilita faţada unei clădiri istorice de mari dimensiuni. Şi lucrurile nu se opresc aici. În acelaşi document se stipulează că durata lucrărilor de renovare este de 8 luni. La fel, în acest timp se poate asfalta o stradă sau se poate ridica o clădire.

Motivarea autorităţilor locale pentru necesitatea investiţiei constă în faptul că funcţionarii publici nu au suficient spaţiu de lucru în camera 30.

„De asemenea trebuie să luăm în considerare deficienţele situaţiei actuale şi prognozele pe termen mediu şi lung respectiv: folosirea ineficientă a volumului încăperii cu prognoza aglomerării spaţiului de lucru necesar desfăşurării activităţii funcţionarilor publici. Din aceste considerente rezultă că investiţia este necesar a se realiza pentru a se satisface o parte din cerinţele de spaţiu, cu efect direct asupra optimizării şi îmbunătăţirii activităţii funcţionarilor publici în cadrul Primăriei Municipiului Timişoara”, se arată în studiul de fezabilitate.

În camera 30 funcţionează Biroul Evidenţă Patrimoniu. Pe lângă costurile renovării, doar pentru studiu de fezabilitate Primăria Timişoara a cheltuit, din bani publici, 26.000 de lei. Pentru comparaţie, reamenajarea sălii de consiliu a costat mai puţin de 100.000 de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.