Mall-ul din Calea Şagului, aproape de inaugurare. Ce branduri de top vor avea la dispoziţie timişorenii

793

Mai sunt două săptămâni până la deschiderea celui mai nou mall din Timişoara, Shopping City, din Calea Şagului. La marea inaugurare din 31 martie, timişorenii vor avea la dispoziţie branduri de pot din domeniul fashion, precum şi mărci aflate pentru prima dată în Timişoara.

„LC Waikiki va deschide primul său magazin din Timișoara, plănuind ca acesta să fie și cel mai frumos al lor din România. Grupul LPP va aduce în premieră în orașul luminilor brandurile Reserved, House, Cropp și  Sinsay, toate aceste concepte aflându-se în topul celor mai spectaculoase dezvoltări în 2015, în România”, transmit reprezentanţii Shopping City Timişoara.

Nu lipsesc brandrui deja consacrate şi pe placul timişorenilor, cu sunt Zara, Bershka, Stradivarius și Pull&Bear.

„Pasionații de modă se vor bucura să afle că noul magazin Zara din Shopping City Timișoara va rezerva o zonă extinsă dedicată conceptului Trafaluc, care în prezent este disponibil numai în anumite magazine și este integrat în sectorul Zara Women”, anunţă conducerea mall-ului.

La Shopping City Timișoara, din 31 martie, timișorenii vor descoperi noi concepte, precum Suvari și Escudo, alături de alte branduri consacrate în sectorul casual-sport, printre care se numără: cel mai mare magazin Koton din Timișoara, Kenvelo, Colin’s, Tom Tailor, Levi’s, Timeout, Lee Cooper, Adidas, Sport Vision, dar și ancore de renume precum C&A, H&M, New Yorker și Orsay.

La capitolul opțiunilor de cumpărături de accesorii, cosmetice și alte produse pentru îngrijire, Shopping City Timișoara va găzdui magazine precum Douglas, Sephora, Kendra, Kultho, Splend’or, Be in Time, Sabrini, cât și magazine monobrand precum Pupa, Triumph, Gatta, Penti, Teilor.

Nu în ultimul rând, retaileri consacrați sau magazine noi precum CCC, Deichmann, Benvenuti, Marelbo, Tezyo, Office Shoes, Salamander, All Shoes vor răspunde cu ofertele lor pasiunii pentru încălțăminte a vizitatorilor Shopping City Timișoara.

Investiţia în noul mall aparţine unui concern sud-african şi se ridică la 100 de milioane de euro. Singura problemă nerezolvată rămâne transportul în comun pe şine. Deşi investitorul dorea, şi a făcut şi lucrări de mutare a liniilor, să aibă un tramvai până la centrul comercial, acest lucru este blocat de staţia de monitorizare a aerului din Calea Şagului. Ministerul Mediului a refuzat să o mute, iar acum decizia aparţine Comisiei Europene.

LĂSAȚI UN MESAJ