Directorul Regionalei CFR Timișoara dat jos, la propriu, din tren în stația Săvârșin. Vezi de ce!

9550

Directorul Regionalei CFR Timișoara a fost dat jos, la propriu, din tren în gara Săvârșin. Faza tragi-comică s-a petrecut duminică seara, 20 noiembrie, și-l are drept protagonist pe Baci Gheorghe, mecanicul trenului în care se afla Florin Blăgăilă, directorul Regionalei CFR Timișoara. Mecanicul nu a făcut altceva decât să aplice regulamentele CFR poftind afară din cabina trenului persoanele care nu pot face dovada dreptului de acces în cabină.

Încălcând prevederile Instrucțiunilor nr 201 art 20 pct 1,2,3,4, Directorul Regionalei CFR nu i-a putut prezenta mecanicului, la solicitarea acestuia, actele doveditoare ale calității sale, ale dreptului de acces în cabină și cele care să facă dovada că se află în timpul și într-o misiune de serviciu. În cadrul Regionalei CFR Călători Timișoara,  există servicii în subordinea directorului de tipul celor de control sau control trenuri. Acest incident este dovada preferințelor lui Blăgăilă Florin pentru munca de teren,  mai ales în zilele de sâmbătă și duminică cu atât mai mult cu cât aceste prestații sunt plătite dublu și, în plus, sunt „bonificate” cu ieșiri în cluburile de noapte.

Ce face directorul Regionalei CFR Timișoara, același Blăgăilă Florin, atunci când se lovesc două locomotive? Fluieră și curăță locul faptei…

Coincidență sau nu, în seara zilei de marți, 22 noiembrie 2016, in jurul ore 22, în Depoul Timișoara a avut loc un accident de cale ferată. Unul fără victime dar cu pagube materiale considerabile. Astfel, Locomotiva EA 251 condusă de  mecanicul Marin Razvan (Craiova) a izbit automotorul Desiro 2101 condus de mecanicul Bălănean Alin (Timișoara).

În urma coliziuni au fost afectate ambele vehicule dar impactul a fost mai grav pentru Desiro 2101. Cu toate acestea, automotorul se află în Depoul Timișoara dar nu s-a intervenit pentru reparații întrucât abia se fac eforturi pentru a se ascunde avariile și mușamalizarea accidentului. Persoana care dorește premeditat să fie ascuns sub preș acest accident, ignorându-l ca fiind unul banal, este același Florin Blăgăilă, „debarcatul de la Săvârșin” și despre care am scris în alte materiale.

Organismul de investigare feroviară Timișoara a răspuns „prompt”, ajungând la fața locului după două zile de la producerea accidentului si precizând că în asemenea situații, conform normelor interne, se impunea un „aviz”. Responsabilii cu „ avizul” ar fi fost chiar protejații lui  Blăgăilă Florin. Serviciul tehnic  SC București a trimis, de asemenea, în teren doi revizori dar care, se pare blocați undeva între  Arad și Săvârșin, pentru moment au uitat de accident.

Cu toate acestea, acest caz nu trebuie minimalizat fiind unul extrem de grav în practica de siguranță feroviară.

 

Sursa: criticarad.ro

1 COMENTARIU

  1. Unii sefi isi aroga drepturi in plus doar ca sa faca pe nebunii si sa mai ciupeasca ceva de la subordonati. Cat despre preferintele pentru „zilele festive” este clar, sunt indivizi lacomi care ar vinde si florile din cimitir doar sa scoata un ban! Blagaila & company mergeti in depou si la capete de sectii sa vedeti daca se mai fura motorina precum a fost cazul din aprilie cu mafiotii din depoul Timisoara. Acolo sa stati noaptea sa faceti ore suplimentare ingamfatilor!

LĂSAȚI UN MESAJ